anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak usunąć negatywny komentarz kupującego

artdecoKJ
#2 Obserwator#

Doradźcie, pomóżcie. Sprzedałam używany zestaw klocków lego, w opisie zawarłam informację że nie ma papierowej instrukcji oraz brak figurek(ludzików) i kilku klocków natomiast kupujący najwyraźniej tego nie przeczytał i dodał negatyw z opisem że nie było instrukcji i ludzików. Wg mnie kupujący przed zakupem zaznajamia się z opisem i stanem przedmiotu i jest w pełni świadomy co kupuje. Tu najwyraźniej nie czytał. Co można zrobić, dodam że próbuję się skontaktować z allegro ale jakiś błąd wyskakuje

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

ktmtomek
#9 Pomysłodawca#

Nic z tym nie zrobisz, allegro tego nie usunie. Jedynie kto może usunąć to kupujący, jak się z nim dogadasz.

Ps. W większości kupujący opisów nie czytają...

oznacz moderatorów

pikabuka-shop
#7 Wielbiciel#

Sprobowalabym najpierw skontaktowac sie z kupujacym i poprosic o zmiane oceny. Mozna takze podeslac widok oferty od momentu zakupu.

 

Jezeli klient nie zgodzi sie, to mozna dodac odpowiedz na ten komentarz i w niej wytlumaczyc sytuacje oraz poprosic o zmiane oceny. Wtedy negatywny komentarz nie bedzie odstraszac kolejnych kupujacych. 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@artdecoKJ negatyw zasłużony, przecież na zdjęciu są figurki 🙂

Zrzut ekranu 2024-02-02 161622.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@artdecoKJ Oferta nie może wprowadzać w błąd rób zdjęcia, przedstawiaj i opisuj to co sprzedajesz a nie jakieś zdjęcia z katalogu,

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Szkoda że nie edytowałaś zdjęcia i nie przekreśliłaś tego co na nim nie gra albo nie wycięłaś. Kupujacy nie musi czytać opisów- nie ma obowiązku To słowa konsultanta allegro z 2020 r. Czemu? Bo może być obcokrajowcem…. 

oznacz moderatorów

artdecoKJ
#2 Obserwator#

To fakt, jestem nowicjuszem w tym lego. Do tej pory miałam tylko własne zdjęcia. Czuję się jak oszust. Z drugiej strony podczas zakupu kupujący musi potwierdzić że zapoznał się ze stanem produktu używanego

oznacz moderatorów

ktmtomek
#9 Pomysłodawca#

Z tym zdjęciem to faktycznie trzeba było to skreślić, wymazać, bo raczej zrobienie zdjęcia jakiejś kupki nie złożonych klocków by średnio pokazywało co to jest. Można też było w opisie coś dodać, że brak kilku elementów (od niedawna jest możliwość wpisania dłuższej nazwy przedmiotu). Ale normalny człowiek jak kupuje coś używane, powinien przeczytać co kupuje, żeby potem nie było zdziwienia. Chyba, że tego też nie widział, że kupuje przedmiot używany🙂 

oznacz moderatorów

artdecoKJ
#2 Obserwator#

wszystko było opisane i sfotografowane niestety ludzie nie czytają

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No nie czytają, ale jak założyłby  dyskusję to jesteś skazany na porażkę z taką oferta.

oznacz moderatorów

ktmtomek
#9 Pomysłodawca#

@LEW433 na 100%? Taki głupi przykład na szybko z głowy, niedawny zakup przeze mnie to puzzle robione z wysłanego zdjęcia. Może inna kategoria itd, ale jak ktoś nie przeczyta opisu to nawet nie będzie wiedział jakie zdjęcie powinien wysłać, żeby było dobre. 

Ma się sugerować zdjęciem głównym? No nie bardzo. W ocenach produktu niektórzy narzekali, że rozmazane czy nie tak sobie wyobrażali itp itd. Sprzedawca jasno określił minimalny rozmiar by potem to zdjęcie było ładne. A potem wielkie zdziwienie. W wielu przypadkach ciężko się skontaktować z kupującym, bo kupią, a potem wiadomości nie czytają, telefon jak już ktoś odbiera to w ogóle prawie cud (kiedyś jedna kobieta od nas odebrała, ale nastawiona była na fotowoltaikę 🙂 ) Ps. Brakowało w tych naszych puzzlach jednej sztuki, mają trafić na ścianę. Wystarczy tylko się odezwać do sprzedawcy i sprawę się da załatwić. W życiu nie przyszło by mi na myśl, żeby wystawić negatywa, bo co niby by to zmieniło? Każdy może popełnić błąd. Tak ciężko naprawdę jest odezwać się do sprzedawcy, gdy coś jest nie tak?  Poza tym faktycznie, jak się kupuje przedmiot używany, wyskakuje to okienko, czy zapoznało się ze stanem produktu? 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@artdecoKJ Mnie doświadczenie nauczyło że wszystkie wady / defekty / braki towaru używanego umieszczać na samym początku opisu i najlepiej WIELKIMI LITERAMI.

Dopiero potem cała reszta opisu.

oznacz moderatorów

ktmtomek
#9 Pomysłodawca#

@komis-bell to też nie zawsze działa 😉 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@ktmtomek @Wiem… i też wiem to z doświadczenia.  

oznacz moderatorów

MescotCompany
#12 Orędownik#

Odpisz na komentarz z dobrym uzadnieniem i tyle. Po miesiącu ten komentarz nie wlicza się do statystyk. Nic strasznego.

oznacz moderatorów