Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zakupiła u mnie 2znicze zwróciła je bez podania przyczyny , nicze dotarły do mnie kurierem były źle zabezpieczone w środku tylko ścinkami gazet a nie folia babelkowa tak jak ja wysyłam , jeden ze zniczy jest uszkodzony złamał się tylko w środku pudełka nie ma części tych złamanych co powinny być . Klienta mówi że wkładała całe znicze ale to nie możliwe że nie ma tych części złamanych w środku pudełka . Jak mam jej uznać zwrot , czy za uszkodzony towar potrącić koszt znicza jaki ja ponosze i koszt dostawy ? Proszę o pomoc 😁
Masz prawo potrącić jak zwrot jest uszkodzony niekompletny i obniżył twardość towaru, wg prawa i w myśl faktycznej wartości towaru, pamiętaj że jest to słowo przeciw słowu i kupujący możesz wystawić komentarz, dyskusja itd. >musisz rozważyć co jest ważniejsze.
"Masz prawo potrącić jak zwrot jest uszkodzony niekompletny i obniżył twardość towaru"
Czy ty naprawdę uważasz, że zwrot może obniżyć twardość towaru, czy po prostu generujesz swoje posty z losowych słów?
"kupujący możesz wystawić komentarz, dyskusja itd."
Nie czujesz jakiegoś dyskomfortu przy pisaniu takich "zdań"? Wiesz, że inni muszą to potem czytać?
@Handel-Dudek Zrobiłeś zdjęcia po otwarciu? że nie ma części? Co możesz? Oddać 100% za jeden znicz i potrącić za uszkodzenie drugiego. Jak to dobrze uargumentujesz allegro się nie przyczepi, ale negatywa pewnie nie unikniesz. Być może trzeba będzie to "przełknąć" aby nie dostać nega ( zaważy na twoich statystykach), grzecznie przeprosić, wysłać cała kwotę i zablokować Panią jaka kupującą. Twoja decyzja biznesowa.