Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilka dni temu sprzedałem przedmiot, którego nie mam już w asortymencie. Nie mam też środków na Allegro Finanse by zwrócić koszty kupującemu.
Dostałem od Allegro wiadomość takiej treści:
Niestety, zwrot pieniędzy przez Allegro Finanse nie jest możliwy. W tej sytuacji proszę, by kupujący podał w dyskusji dane do przelewu. Sprzedającego proszę o przedstawienie potwierdzenia zwrotu pieniędzy, wykonanego bezpośrednio na rachunek podany przez klienta.
Zrobiłem wczoraj przelew. Problem polega na tym, gdzie przedstawić potwierdzenie i co zrobić żebym nie musiał płacić za to prowizji. W formularzu od odwołania prowizji nie można wkleić żadnego załącznika. Jest jakiś e-mail gdzie mogę przedstawić potwierdzenie zwrotu wpłaty?
@LEW433 To nie jest AL, to jest ZA.
Po wypełnieniu wniosku o zwrot prowizji wniosek zostanie rozpatrzony odmownie.Wtedy masz możliwość złożenia odwołania.W formularzu odwołania masz możliwość dołączenia załączników.Tam możesz dodać potwierdzenie dokonania przelewu.
@erridusss Wyślij odwołanie od nieprzyznanego zwrotu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym a gdy otrzymasz odpowiedź, odpowiedz na otrzymaną wiadomość. Wtedy już potwierdzenie przelewu zwrotnego będziesz mógł dodać i Allegro Ci prowizję cofnie.