Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór, wysłałam klientce paczkę 21.12. Dnia 22.12 na stronie przewoźnika widnieje jako dostarczona. Dnia 24.12 oburzona klientka twierdzi że nie dostała żadnej paczki i nikt jej nie odbierał. Z pretensjami pisze, że mamy jej zwrócić pieniądze . My paczkę wysłaliśmy, kurier odebral od Nas. Czy to nie ona powinna się kontaktować z kurierem w swojej okolicy ? To My mamy znać kurierów w całej Polsce ? Co robić ?
Sprzedajesz i nie znasz zasad, sprzedający odpowiada za przesyłkę do czasu dostarczenia, kupujący zgłasza brak otrzymania towaru więc złóż reklamację albo dowód na dostarczenie, oczywiście niczego tu nie przesądzam, czytałem różne sytuacje. 😐
@ShopTruck_DK50 jak wysyłałeś przez allegro - reklamuj wysyłkę allegro
przed pandemią 99% podobnych spraw u nas to były próby oszustwa lub konflikt w rodzinie
Skontaktuj się z firma spedycyjną i załóż interwencje do przesyłki że nie została dostarczona, jeśli to nie pomoże zgłoś reklamacje na stronie przewoźnika - jeśli to była wysyłka kurierem Allegro to tak jak wspominał @RED zgłoś to przez allegro.
Złóż reklamacje do firmy kurierskiej niech wyjaśniają- podpis datę muszą mieć w systemie -całkiem możliwe że klientka jest szczwana i chce cię oszukać