Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
prośba o pomoc - nie mogę znaleźć opcji włączenia przelewu tradycyjnego w swoim panelu, a niektórzy klienci mają problem z Payu. Podpowie ktoś, gdzie mogę to zrobić?
Dzięki,
@srebrna_mennica On już jest włączony do płatności. Podczas wybierania płatności klient musi wybrać Przelew tradycyjny. Dostanie stosowne dane i zapłaci.
Ok, dziękuję - czyli problem po stronie Klienta 🙂
@srebrna_mennica przelew tradycyjny przez PayU nie jest problemem, tak jak napisała @WREDZIA-W1 wszystkie dane kupujący dostaje od Allegro, może kwitek wydrukować bądź przepisać i zapłacić na poczcie lub w banku. 🙂
@srebrna_mennica przelew tradycyjny kupujący robi przez.... PayU. Możesz też podać kupującemu swój numer konta bankowego, ale musisz pamiętać, że nie wygenerujesz wtedy etykiety wysyłkowej w smarcie.🙂
dzięki za odpowiedź - teraz już wszystko jasne!
@srebrna_mennica szczerze bym nie udostępniał firmowego konta na widocznym miejscu bo jak wspomnieli wyżej nie nadasz niektórych paczek, jak po pierwszej takiej akcji usunąłem z opisów dane do przelewu 🙂
@kostas11masz rację, już miewam takie przypadki, ale zawsze wtedy klienci muszą dopłacić za wysyłkę, bo przez Smart nie przejdzie. W naszej branży kupuje sporo ludzi starszych, którzy nie do końca ogarniają PayU, więc chyba trochę nie mamy wyjścia