anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak włączyć w ofertach przelew tradycyjny?

MAMY ROZWIĄZANIE!
srebrna_mennica
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

prośba o pomoc - nie mogę znaleźć opcji włączenia przelewu tradycyjnego w swoim panelu, a niektórzy klienci mają problem z Payu. Podpowie ktoś, gdzie mogę to zrobić?

Dzięki,

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@srebrna_mennica On już jest włączony do płatności. Podczas wybierania płatności klient musi wybrać Przelew tradycyjny. Dostanie stosowne dane i zapłaci.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
srebrna_mennica
#8 Zapaleniec#

Ok, dziękuję - czyli problem po stronie Klienta 🙂

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@srebrna_mennica przelew tradycyjny przez PayU nie jest problemem, tak jak napisała @WREDZIA-W1 wszystkie dane kupujący dostaje od Allegro, może kwitek wydrukować bądź przepisać i zapłacić na poczcie lub w banku. 🙂

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@srebrna_mennica przelew tradycyjny kupujący robi przez.... PayU. Możesz też podać kupującemu swój numer konta bankowego, ale musisz pamiętać, że nie wygenerujesz wtedy etykiety wysyłkowej w smarcie.🙂

oznacz moderatorów
srebrna_mennica
#8 Zapaleniec#

dzięki za odpowiedź - teraz już wszystko jasne!

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@srebrna_mennica szczerze bym nie udostępniał firmowego konta na widocznym miejscu bo jak wspomnieli wyżej nie nadasz niektórych paczek, jak po pierwszej takiej akcji usunąłem z opisów dane do przelewu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
srebrna_mennica
#8 Zapaleniec#

@kostas11masz rację, już miewam takie przypadki, ale zawsze wtedy klienci muszą dopłacić za wysyłkę, bo przez Smart nie przejdzie. W naszej branży kupuje sporo ludzi starszych, którzy nie do końca ogarniają PayU, więc chyba trochę nie mamy wyjścia

oznacz moderatorów