Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam dwóch klientów, którzy nie odebrali w terminie paczki z Kolportera (dwa różne punkty - w ogóle obaj twierdzą, że nie dostali powiadomień, ale to nie jest w tym momencie ważne). Obie paczki przeterminowały się jakiś tydzień temu. Jedna ma teraz status "zwrot do nadawcy" a druga "przeterminowane w PUDO". I tak od ok. 5 dni te statusy sobie wiszą i nic dalej się z tym nie dzieje. Mam dalej czekać aż w końcu paczki do mnie dotrą (jest jakaś informacja ile czasu trwa zwrot do nadawcy?), czy raczej pogodzić się z tym, że paczki zaginęły, zwrócić klientom pieniądze i - no właśnie - do kogo uderzyć z reklamacją? Allegro, Kolporter czy UPS, który zajmuje się transportem?
Za niedostarczony towar przed kupującym odpowiada sprzedający.Reklamację składasz albo do Kolportera albo Allegro: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wygodne-nadania-i-odbiory-z-allegro/wygodne-nadania-i-odb...
@milka1234567890
W tym przypadku mowa jest o nieodebranych przesyłkach przez Kupujących, a za to najczęściej ponosi jednak odpowiedzialność Kupujący.
Jeżeli metoda dostawy jest zintegrowana z Allegro - to trudno będzie Kupującym zwolnić się od odpowiedzialności za nieodebranie przesyłki wykazując np. należytą staranność (informacja o wysyłce i numer przesyłki pojawia się przecież w Serwisie).
@kraft_lublin, czy możesz wskazać numery tych zamówień? Postaram się to zweryfikować.
Nieodebraną paczkę przywozi do siedziby firmy kurier UPS. Do mnie dotarła tydzień po terminie odebrania. W szczegółach dostawy pojawił się drugi numer nadania.
jedna ma dwa numery:
ALE000003A37C66
ALE0000042A66CA
ale tego drugiego nie mogę sprawdzić
Druga ALE000003A37D65
@kraft_lublin Czyli paka wraca 😂 U mnie też śledzenie było nieaktywne.
@kraft_lublin Dziękuję za te numery. Musimy wyjaśnić, co się stało z tymi przesyłkami, dlatego napisz proszę do nas reklamację na te przesyłki bezpośrednio przez ten formularz kontaktowy.