anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wystawić oferty z pliku csv?

Maison_In_Design
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry wszystkim,
Mamy problem z załadowaniem nowych produktów, aby rozszerzyć nasz katalog.
Próbowaliśmy użyć pliku .csv zgodnie z procedurą, ale ciągle pojawia się ten sam błąd "nieprawidłowy format pliku".
Przesłaliśmy plik w poprawnym formacie, ale nadal nie działa. Jak wgrywać nowe produkty?
Dziękuję.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Maison_In_Design rozumiem, że chodzi o masowe wystawianie ofert z pliku csv? 
Podeślij proszę zrzut ekranu z komunikatem o błędzie, sprawdzę to. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Maison_In_Design
#7 Wielbiciel#

@la_nika  Allegro error.JPG

 

dziękuję za odpowiedź.
Potwierdzam, że zapisaliśmy plik w formacie .csv wybierając UTF-8.
Próbowaliśmy również ustawić język na polski, aby zapisać plik, ale to nie działa.

Jak możemy to rozwiązać? Czy istnieje możliwość ręcznego wgrywania produktów?

Dziękuję.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Maison_In_Design dziękuję za zrzut! Możecie ręcznie wystawiać oferty korzystając z tego formularza, ale jeśli jest ich dużo to może być pracochłonne. 
Sposobem na wystawienie wielu podobnych ofert na szybko jest wystawienie jednej, następnie przejście do Moje oferty zaznaczenie jej, wybranie [akcje] i [wystaw podobną] naniesienie poprawek/różnic i zatwierdzenie.
Ale nie wiem czy w Waszym przypadku to się sprawdzi.
Problem z plikiem już konsultuję, czy mogę poprosić Cię o przesłanie na adres spolecznosc@allegro.pl pliku, który próbujesz wgrać? 
W ten sposób najłatwiej będzie zweryfikować skąd ten problem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Maison_In_Design
#7 Wielbiciel#

@la_nika 

dziękuję za odpowiedź. Nie jest to dla nas możliwe. Próbowałem, ale wygląda na to, że tylko tworzy ofertę, a produkt nie istnieje.

Wysłałem plik .csv e-mailem .

Mam nadzieję, że pomożesz mi rozwiązać ten problem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Maison_In_Design dziękuję, otrzymałam e-maila i podesłałam go do działu technicznego. Wrócę tutaj z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Maison_In_Design wracam z odpowiedzią. Dział techniczny zweryfikował plik i komuniat jest prawidłowy przesłany plik ma inne kodowanie niż UTF-8 (text/plain; charset=us-ascii) to powoduje problem. Zmiana formatu powinna go rozwiązać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Maison_In_Design
#7 Wielbiciel#

@la_nika 

bardzo dziękuję za pomoc.
Od miesięcy zapisujemy plik z kodowaniem UTF-8, ale wydaje się, że to nie działa.
Nie potrafimy wymyślić, jak inaczej oszczędzać.
Czy możesz nam powiedzieć, jaką zmianę wprowadzić w oszczędzaniu?
Zastosowaliśmy się do wszystkich instrukcji.
Dziękuję.

 

Maison in design

oznacz moderatorów