Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry wszystkim,
Mamy problem z załadowaniem nowych produktów, aby rozszerzyć nasz katalog.
Próbowaliśmy użyć pliku .csv zgodnie z procedurą, ale ciągle pojawia się ten sam błąd "nieprawidłowy format pliku".
Przesłaliśmy plik w poprawnym formacie, ale nadal nie działa. Jak wgrywać nowe produkty?
Dziękuję.
@Maison_In_Design rozumiem, że chodzi o masowe wystawianie ofert z pliku csv?
Podeślij proszę zrzut ekranu z komunikatem o błędzie, sprawdzę to.
dziękuję za odpowiedź.
Potwierdzam, że zapisaliśmy plik w formacie .csv wybierając UTF-8.
Próbowaliśmy również ustawić język na polski, aby zapisać plik, ale to nie działa.
Jak możemy to rozwiązać? Czy istnieje możliwość ręcznego wgrywania produktów?
Dziękuję.
@Maison_In_Design dziękuję za zrzut! Możecie ręcznie wystawiać oferty korzystając z tego formularza, ale jeśli jest ich dużo to może być pracochłonne.
Sposobem na wystawienie wielu podobnych ofert na szybko jest wystawienie jednej, następnie przejście do Moje oferty zaznaczenie jej, wybranie [akcje] i [wystaw podobną] naniesienie poprawek/różnic i zatwierdzenie.
Ale nie wiem czy w Waszym przypadku to się sprawdzi.
Problem z plikiem już konsultuję, czy mogę poprosić Cię o przesłanie na adres spolecznosc@allegro.pl pliku, który próbujesz wgrać?
W ten sposób najłatwiej będzie zweryfikować skąd ten problem.
dziękuję za odpowiedź. Nie jest to dla nas możliwe. Próbowałem, ale wygląda na to, że tylko tworzy ofertę, a produkt nie istnieje.
Wysłałem plik .csv e-mailem .
Mam nadzieję, że pomożesz mi rozwiązać ten problem.
@Maison_In_Design dziękuję, otrzymałam e-maila i podesłałam go do działu technicznego. Wrócę tutaj z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
@Maison_In_Design wracam z odpowiedzią. Dział techniczny zweryfikował plik i komuniat jest prawidłowy przesłany plik ma inne kodowanie niż UTF-8 (text/plain; charset=us-ascii) to powoduje problem. Zmiana formatu powinna go rozwiązać.
bardzo dziękuję za pomoc.
Od miesięcy zapisujemy plik z kodowaniem UTF-8, ale wydaje się, że to nie działa.
Nie potrafimy wymyślić, jak inaczej oszczędzać.
Czy możesz nam powiedzieć, jaką zmianę wprowadzić w oszczędzaniu?
Zastosowaliśmy się do wszystkich instrukcji.
Dziękuję.
Maison in design