anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak złożyć reklamację? Przez allego czy inpost

Client:104645606
#7 Wielbiciel

Witam

Zrobiłam zwrot. Wpisałam kod zwrotu, wrzuciłam paczkę , zamknęłam skrytkę. Wcisnęłam anuluj... po kilku godz zczaiłam,że nie dostałam sms ze paczka w skrytce, itp...

Zgłosiłam na infolinie i kurier przepatrzyl paczkomat, paczki nie ma. 

Jak zrobić reklamacje, Inpost?

I czy pisać do sprzedawcy. Mam czas do 2 wrz na zwrot.... 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:104645606 możesz zgłosić reklamację bezpośrednio u przewoźnika lub my możemy złożyć ją w Twoim imieniu. Zachęcam Cię do kontaktu z nami przez formularz i opisania sprawy. Doradca zweryfikuję dodatkowo sytuację z przewoźnikiem. Jeżeli wypełniłaś formularz zwrotu, to odstąpienie zostało już poprawnie złożone, sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem środków do momentu otrzymania zwrotu towaru. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów