Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zrobiłam zwrot. Wpisałam kod zwrotu, wrzuciłam paczkę , zamknęłam skrytkę. Wcisnęłam anuluj... po kilku godz zczaiłam,że nie dostałam sms ze paczka w skrytce, itp...
Zgłosiłam na infolinie i kurier przepatrzyl paczkomat, paczki nie ma.
Jak zrobić reklamacje, Inpost?
I czy pisać do sprzedawcy. Mam czas do 2 wrz na zwrot....
@Client:104645606 możesz zgłosić reklamację bezpośrednio u przewoźnika lub my możemy złożyć ją w Twoim imieniu. Zachęcam Cię do kontaktu z nami przez formularz i opisania sprawy. Doradca zweryfikuję dodatkowo sytuację z przewoźnikiem. Jeżeli wypełniłaś formularz zwrotu, to odstąpienie zostało już poprawnie złożone, sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem środków do momentu otrzymania zwrotu towaru.