anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zgłosić aby wysyłkę nie liczyli do statystyk

wodneinspiracje
#7 Wielbiciel#

Gdzie zgłosić aby parametry wysyłki i inne nie liczyć przy transakcji. Klient zamówienie złożył 24.07.2022 a wysyłkę chce 1.08.2022

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@LEW433 
Nie wiem czy to przejdzie

Nie ściemniaj. Doskonale wiesz (lub powinieneś wiedzieć), że nie przejdzie.

A każdy dzień opóźnienia w wysyłce to dla Autora wątku trudne do oszacowania straty.

 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@wodneinspiracje 
Gdzie zgłosić [...]
Klient zamówienie złożył 24.07.2022 a wysyłkę chce 1.08.2022

Zgłosić Kupującemu, żeby anulował to zamówienie i dokonał ponownego zakupu (zapłaty) tuż przed oczekiwaną datą wysyłki lub po prostu wysłać zgodnie z deklaracją w ofercie (którą Kupujący zaakceptował dokonując zakupu).
Wstrzymując wysyłkę na tydzień - poważnie skomplikujesz sobie statystyki sprzedaży i to jak Twoje WSZYSTKIE oferty będą (fatalnie) prezentować się przez cały sierpień.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Mam taki sam przypadek, klient nie chce anulować i zamawiać ponownie. To ja mam po prostu wysłać nie teraz, natychmiast tylko za tydzień. Albo drugi przypadek zakup zrobił mój sąsiad z tej samej ulicy i doszedł do wniosku że on nie chce przesyłki smart tylko sobie przyjdzie w kapciach i odbierze. I co w tym przypadku robić? Przecież nie będę namawiał go do łamania regulaminu allegro.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Sąsiadowi z pewnością wytłumaczysz że "musisz" wysłać, albo niech anuluje zakup i kupi z odbiorem osobistym, inaczej spadnie Ci jakość.

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Masz rację, niech anuluje i... bo statystyki polecą.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@majster_man 
klient nie chce anulować i zamawiać ponownie. To ja mam po prostu wysłać nie teraz, natychmiast tylko za tydzień.

Masz po prostu wysłać zgodnie z deklaracją. Jak deklarowałeś wysyłkę natychmiast - to natychmiast.
Klient dokonując zakupu zaakceptował Twoją ofertę wraz ze wszystkimi warunkami w niej zawartymi (w tym deklarowany czas wysyłki) i zobowiązał się do odbioru zamówionej rzeczy.


Albo drugi przypadek zakup zrobił mój sąsiad z tej samej ulicy i doszedł do wniosku że on nie chce przesyłki smart tylko sobie przyjdzie w kapciach i odbierze. I co w tym przypadku robić?

Kupujący (nawet jeżeli jest sąsiadem) dokonał wyboru metody i miejsca dostawy zamówionej rzeczy.
To nie Twoja wina, że Allegro nie umożliwia Kupującemu edycji miejsca/metody dostawy.
Zgodnie z zasadami Allegro - powinieneś wysłać zamówienie zgodnie z danymi zawartymi w formularzu dostawy Allegro.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Coś za coś albo odpowiedni komentarz, albo spadek jakości, twój wybór.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@milka1234567890 
albo odpowiedni komentarz, albo spadek jakości

Jakakolwiek negatywna ocena wystawiona sprzedawcy np. za to, że odmówił Kupującemu postępowania wbrew obowiązującym przepisów (tu: zasadom Allegro i wymaganiom wobec sprzedających) - może Kupującego drogo kosztować, jeżeli sprzedawca podjąłby stosowne działania.

 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów