Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdzie zgłosić aby parametry wysyłki i inne nie liczyć przy transakcji. Klient zamówienie złożył 24.07.2022 a wysyłkę chce 1.08.2022
@wodneinspiracje Nie wiem czy to przejdzie ale: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=ec309d78-fd4c-4ed1-aad5-0e382e5a0e14
@LEW433
Nie wiem czy to przejdzie
Nie ściemniaj. Doskonale wiesz (lub powinieneś wiedzieć), że nie przejdzie.
A każdy dzień opóźnienia w wysyłce to dla Autora wątku trudne do oszacowania straty.
@wodneinspiracje
Gdzie zgłosić [...]
Klient zamówienie złożył 24.07.2022 a wysyłkę chce 1.08.2022
Zgłosić Kupującemu, żeby anulował to zamówienie i dokonał ponownego zakupu (zapłaty) tuż przed oczekiwaną datą wysyłki lub po prostu wysłać zgodnie z deklaracją w ofercie (którą Kupujący zaakceptował dokonując zakupu).
Wstrzymując wysyłkę na tydzień - poważnie skomplikujesz sobie statystyki sprzedaży i to jak Twoje WSZYSTKIE oferty będą (fatalnie) prezentować się przez cały sierpień.
Mam taki sam przypadek, klient nie chce anulować i zamawiać ponownie. To ja mam po prostu wysłać nie teraz, natychmiast tylko za tydzień. Albo drugi przypadek zakup zrobił mój sąsiad z tej samej ulicy i doszedł do wniosku że on nie chce przesyłki smart tylko sobie przyjdzie w kapciach i odbierze. I co w tym przypadku robić? Przecież nie będę namawiał go do łamania regulaminu allegro.
Sąsiadowi z pewnością wytłumaczysz że "musisz" wysłać, albo niech anuluje zakup i kupi z odbiorem osobistym, inaczej spadnie Ci jakość.
Masz rację, niech anuluje i... bo statystyki polecą.
@majster_man
klient nie chce anulować i zamawiać ponownie. To ja mam po prostu wysłać nie teraz, natychmiast tylko za tydzień.
Masz po prostu wysłać zgodnie z deklaracją. Jak deklarowałeś wysyłkę natychmiast - to natychmiast.
Klient dokonując zakupu zaakceptował Twoją ofertę wraz ze wszystkimi warunkami w niej zawartymi (w tym deklarowany czas wysyłki) i zobowiązał się do odbioru zamówionej rzeczy.
Albo drugi przypadek zakup zrobił mój sąsiad z tej samej ulicy i doszedł do wniosku że on nie chce przesyłki smart tylko sobie przyjdzie w kapciach i odbierze. I co w tym przypadku robić?
Kupujący (nawet jeżeli jest sąsiadem) dokonał wyboru metody i miejsca dostawy zamówionej rzeczy.
To nie Twoja wina, że Allegro nie umożliwia Kupującemu edycji miejsca/metody dostawy.
Zgodnie z zasadami Allegro - powinieneś wysłać zamówienie zgodnie z danymi zawartymi w formularzu dostawy Allegro.
Coś za coś albo odpowiedni komentarz, albo spadek jakości, twój wybór.
@milka1234567890
albo odpowiedni komentarz, albo spadek jakości
Jakakolwiek negatywna ocena wystawiona sprzedawcy np. za to, że odmówił Kupującemu postępowania wbrew obowiązującym przepisów (tu: zasadom Allegro i wymaganiom wobec sprzedających) - może Kupującego drogo kosztować, jeżeli sprzedawca podjąłby stosowne działania.