anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zmienić nr konta do wypłat?

jacenty_74
#7 Wielbiciel#

Przypisany nr.konta nie należy do mnie i nigdy nie należał omyłkowo klikłem dokonaj rozliczenia nie była to duża kwota ale nie wiem dlaczego jest taki nr. konta?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jacenty_74 Do kogo według Ciebie w takim razie należy to konto? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

jacenty_74
#7 Wielbiciel#

Nie mam pojęcia.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jacenty_74 Aby konto do wypłat zostało pozytywnie zweryfikowane dane właściciela rachunku bankowego muszą być dokładnie takie same jak dane właściciela konta Allegro, więc nie ma technicznej możliwości, aby do Twojego konta był przypisany rachunek, którego nie znasz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

jacenty_74
#7 Wielbiciel#

w takim razie jeśli nie jest to mój rachunek to środki powinny wrócić tylko gdzie one teraz wrócą?

oznacz moderatorów

jacenty_74
#7 Wielbiciel#

Od zgłoszenia problemu mięło 11 dni środki z allegro wyszły do mnie nie dotarły. czy muszę zweryfikować dane?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale nie wróciły czyli gdzieś poszły! Zweryfikować konto do wyplat ale po co ! jaki masz nr konta do wypłat tu:https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system i tu możesz go zmienić, pamiętaj ze muszą dane konta Allegro i konta bankowego być takie same>ten sam właściciel.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jacenty_74 numer konta, który masz ustawiony do wypłat to PL 50 *****21 i musiałeś go sam ustawić na swoim koncie Allegro. Jeżeli uważasz, że to nie Twój rachunek, w tej zakładce zmień go proszę i ponownie zweryfikuj swoje konto do wypłat. Natomiast jeśli zleciłeś wypłatę na ten rachunek i jest on nieaktualny, bank powinien zwrócić Twoją wypłatę. Jest też możliwość, że operator wstrzymał jego realizację, więc jeśli minęło już 11 dni, zaloguj się proszę na swoje konto i napisz do nas zgłoszenie w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy. Nasz zespół pomoże Ci wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

jacenty_74
#7 Wielbiciel#

Proszę mi powiedzieć co sie stanie ze środkami jak dokonałem ich wypłaty przed weryfikacją rachunku??

oznacz moderatorów