Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
KLIENTKA TWIERDZI ŻE NIE DOSTAŁA PACZKI W DYSKUSJI JEST INFORMACJA ŻE PACZKĘ OTRZYMAŁA JAK TO ROZWIĄZAĆ
Jako nadawca odpowiadasz za paczkę do momentu jej dostarczenia odbiorcy i to ty musisz ją zareklamować u przewoźnika i domagać się wyjaśnienia co się z nią stało (czy została odebrana i przez kogo) .
@DoraPieknyDom poproś klienta o chwile cierpliwości i napisz reklamacje przewoźnikowi.
Zobaczysz co odpisze firma przewozowa. Czasem odbiera ktoś z domowników a kupujący nie wie.
A czasem zawala przewoźnik. Dopóki nie dostaniesz odpowiedzi na reklamacje niewiele uda sie ustalić
@DoraPieknyDom Najlepiej szybko doślij klientowi towar ponownie lub oddaj pieniądze, zanim zakończy Dyskusję jako nierozwiązaną i otrzyma zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących, bo to może grozić nawet blokadą konta. Reklamacja zaginionej paczki to oddzielna procedura, którą musisz przeprowadzić.
DoraPieknyDom jeśli system informuje o dostarczeniu przesyłki nic nie wysyłaj i nie zwracaj środków . Zaczekaj na wyjaśnienie przewoźnika i podaj w dyskusji numer reklamacji . Bardzo często ,,ciocia Lodzia odebrała i nic nie powiedziała,, .
1. Nie krzycz ( wyłącz Caps Lock)
2. InPost ? Poczta ? zadzwoniłeś na infolinię? Złożyłeś reklamację? Jeśli nie to zrób to zaraz!
3. Co twierdzi klientka ? ( niech spyta rodzinę , sąsiadkę, listonosza..)
4. Możesz zrobić tak jak radzi @xyz96 Najlepiej szybko doślij klientowi towar ponownie lub oddaj pieniądze, zanim zakończy Dyskusję jako nierozwiązaną i otrzyma zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących, bo to może grozić nawet blokadą konta. PAMIĘTAJ że tu jest jedna rzecz o której NIE wspomniał ( zapomniał? nie chciał ?) : Allegro chroni Kupujących, NIE Sprzedających. Jeżeli w toku reklamacji okaże się że Kupująca lub jej rodzina ma już Twój przedmiot to jak nie odpowie na wezwanie do zwrotu - pozostanie Ci tylko długa i kosztowna droga sądowa.
Może nie chciał, może zapomniał. Tutaj każdy pisze co chce i zapomina o tym, o czym chce.