anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

JAK ZNALEŻĆ PACZKĘ

DoraPieknyDom
#7 Wielbiciel#

KLIENTKA TWIERDZI ŻE NIE DOSTAŁA PACZKI W DYSKUSJI JEST INFORMACJA ŻE PACZKĘ OTRZYMAŁA JAK TO ROZWIĄZAĆ  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mwmonety
#21 Demiurg#

Jako nadawca odpowiadasz za paczkę do momentu jej dostarczenia odbiorcy i to ty musisz ją zareklamować u przewoźnika i domagać się wyjaśnienia co się z nią stało (czy została odebrana i przez kogo) .

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@DoraPieknyDom  poproś klienta o chwile cierpliwości i napisz reklamacje przewoźnikowi.

Zobaczysz co odpisze firma przewozowa. Czasem odbiera ktoś z domowników a kupujący nie wie.

A czasem zawala przewoźnik. Dopóki nie dostaniesz odpowiedzi na reklamacje niewiele uda sie ustalić

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@DoraPieknyDom Najlepiej szybko doślij klientowi towar ponownie lub oddaj pieniądze, zanim zakończy Dyskusję jako nierozwiązaną i otrzyma zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących, bo to może grozić nawet blokadą konta. Reklamacja zaginionej paczki to oddzielna procedura, którą musisz przeprowadzić.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

DoraPieknyDom jeśli system informuje o dostarczeniu przesyłki nic nie wysyłaj i nie zwracaj środków . Zaczekaj na wyjaśnienie przewoźnika i podaj w dyskusji numer reklamacji . Bardzo często ,,ciocia Lodzia odebrała i nic nie powiedziała,, .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@DoraPieknyDom

1. Nie krzycz ( wyłącz Caps Lock)

2. InPost ? Poczta ?  zadzwoniłeś na infolinię? Złożyłeś reklamację? Jeśli nie to zrób to zaraz!

3. Co twierdzi klientka ?  ( niech spyta rodzinę , sąsiadkę, listonosza..)

4. Możesz zrobić tak jak radzi @xyz96 Najlepiej szybko doślij klientowi towar ponownie lub oddaj pieniądze, zanim zakończy Dyskusję jako nierozwiązaną i otrzyma zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących, bo to może grozić nawet blokadą konta. PAMIĘTAJ że tu jest jedna rzecz o której NIE wspomniał ( zapomniał? nie chciał ?) : Allegro chroni Kupujących, NIE Sprzedających. Jeżeli w toku reklamacji okaże się że Kupująca lub jej rodzina ma już Twój przedmiot to jak nie odpowie na wezwanie do zwrotu - pozostanie Ci tylko długa i kosztowna droga sądowa.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Może nie chciał, może zapomniał. Tutaj każdy pisze co chce i zapomina o tym, o czym chce.

oznacz moderatorów