Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odpowiedź na zgłoszenie nr NUMER 11.04.2025
"Dzień dobry,
przepraszam Pana za wydłużony czas odpowiedzi.
Miło mi Pana poinformować, że wykluczyłem zamówienie NUMER ze statystyk Jakości Sprzedaży.
Zmiany będą widoczne na Pana koncie jutro, po dzisiejszym nocnym przeliczeniu danych.
Życzę miłego dnia :)"
Pytanie moe na zgłoszenie nr NUMER 12.04.2025
"Przepraszam, ale cos nie poszło z wprowadzonymi zmianami. Poziom zdrowia nadali jest zbyt niskim. Bardzo proszę sprawdzić jeszcze raz" + zdjęcie
Odpowiedź na zgłoszenie nr NUMER 14.04.2025
"Dzień dobry,
dziękuję Panu za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas odpowiedzi.
Opisana sytuacja wynika z tego, że nie wysłał Pan zamówienia NUMER od kupującego. Zgodnie z ustawioną przez Pana deklaracją powinien je Pan wysłać najpóźniej 08.04.2025, jednakże w zamówieniu nie dodał Pan nawet jeszcze numeru przesyłki."
Na podstawie tego mam pytanie, co robić w takie sytuacji? Bo widze, że człowiek albo ma problem z głową, albo 0 podejście do paci. W sumie to jego życie, ale ilość sprzedaży załęże
@JajoTECH nie bardzo rozumiem, nie wysłałeś przesyłki w terminie i jesteś zdziwiony, że nie wykluczyli zamówienia ze statystyk🤔