Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chcę zwrócić koszt produktu, który klient zwrócił ale wyskakuje mi zwrot wraz z kosztami przesyłki, pomimo,że zaznaczam tylko na zwrot za produkt, a nie zaznaczam zwrotu za przesyłkę. Dlaczego mam płacić za przesyłkę komuś kto zamówił produkt obejrzał go sobie i odesłał go z powrotem? Będę wdzięczna za odpowiedź.
@semiramida19 Żartujesz sobie? 😂
@semiramida19 I skasuj to czym prędzej:
Reklamacje nie dotyczą produktów powystawowych, używanych oraz opisnaych jako uszkodzone.
@Kaliope_Brzeg używane, powystawowe produkty posiadają rok gwarancji 😄 Uszkodzone tylko nie posiadają.
@semiramida19 przy odstąpieniu od umowy i zwrocie, zwracający ponosi koszt odesłania zwracanego towaru, jeśli skorzystał z zakupu ze smartem to Smart daje mu tu możliwość zwrotu bezpłatnie
Dziękuję za odpowiedź, ale mi chodzi o to, że nie mogę wyodrębnić kosztów produktu tylko jakby automatycznie zsumowane jest koszt produktu i koszt przesyłki. Nie mogę ,, odkliknąć " kosztów przesyłki. Dlaczego?
Przecież jak ktoś ci zwraca towar to zwracasz mu również koszty wysyłki, a dokładniej koszt co najmniej najtańszej możliwej dostawy z twojego cennika
Masz prawny obowiązek zwrotu kosztów towaru wraz z najtańszym kosztem przesyłki. Stąd Allegro uniemożliwia wydzielenie tylko zwrotu środków za produkt jeśli jest to zwrot całkowity. Natomiast jeśli to zastrzegłeś w regulaminie kupujacy ponosi koszt odesłania produktu do Ciebie ( o ile nie jest to smart gdzie koszt zwrotów jest darmowy)