Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Musiałam zamknąć wszystkie aukcje 20 sierpnia aby nie przekroczyć limitu obrotów w 2020 roku (jestem na ryczałcie). Zostawiłam pewną sumę dla spóźnialskich z opłatami. 18 sierpnia klient kupił towar i opłacił transakcję ale po upływie tygodnia tj 26 sierpnia. Zgodnie z punktem 7.5
"Kupujący, w związku z zawartą umową, powinien dokonać zapłaty za Towar w ciągu 7 dni, chyba że strony umowy ustaliły inaczej."
Skoro minął tydzień uznałam, że klient nie chce tego towaru i dokończyłam transakcję z innym spóźnialskim. W tej chwili nie mogę mieć już żadnych obrotów (doszłam do limitu). Poprosiłam o numer konta w celu dokonania zwrotu i grzecznie wyjaśniłam dlaczego nie mogę już działać jako firma. Kupujący nie chce podać numeru konta (chce zwrot z allegro) a ja na koncie allegro nie mam pieniędzy, bo nic nie sprzedaję. Jak mam zwrócić pieniądze klientowi? Kupujący twierdzi, że powinnam "wziąć" sobie jego numer konta z allegro. Nigdy nie słyszałam by allegro udostępniało numery kont kupujących.
Jeśli nie chce podać numeru konta to czekaj aż zmieni zdanie. Możesz też wysłać przekazem pocztowym.