Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Przepraszam za głupie pytania, jestem nowicjuszem w dziedzinie sprzedaży.
Jeśli klient zwraca towar z powodu reklamacji, powinienem odebrać towar od klienta na swój koszt. Mogę samodzielnie przygotować etykietę przesyłki i opłacić ją, to jasne. Jak mogę zwrócić pieniądze za płatny zwrot, jeśli klient zwraca płatny towar przez Allegro? Rozumiem, że po prostu przelewem na konto bankowe. Na Allegro w sekcji "Zwroty" widzę informację "Metoda dostawy DPD – 19,99 zł". Czy mogę pobrać dla mojego księgowego dokument potwierdzający zapłatę klienta za zwrot (dostawę)?
Chciałbym przelać pieniądze za pośrednictwem konta bankowego (firmowego) do klienta w celu jego opłaconego zwrotu (dostawy DPD). Jak mogę potwierdzić przelew mojemu księgowemu?
Możesz odebrać, możesz dostarczyć etykietę, kupujący może odesłać a Ty mu zwrócisz po rozpatrzeniu reklamacji, możesz zwrócić śrdoki (jak uznasz reklamację) poprzez AF a możesz bezpośrednio na konto bankowe podane przez kupującego.