anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zwrócić wpłacone środki kupującemu?

Jastahome
#2 Obserwator#

Jak zwrócić wpłacone środki kupującemu? Na koncie miałem niewystarczającą ilość środków, ponieważ allegro pobrało prowizję, więc dokonałem wpłaty. Na koncie teraz posiadam wystarczającą ilość środków (wpłata od kupującego minus pobrana prowizja oraz dopłacone przeze mnie środki, które pokryły pobraną prowizję). Pomimo tego system nadal informuje mnie, że nie posiadam wystarczającej ilości środków aby dokonać zwrotu kupującemu? Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

fox_paws
#16 Inspirator#

Po pewnie wpłaciłeś na Przelewy24, a kupujący płacił przez PayU, albo odwrotnie.

------------------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
oznacz moderatorów

Jastahome
#2 Obserwator#

Wpłaciłem blikiem do allegro. Kwota wpłacona widnieje na bieżącym saldzie i nie wiem jak przenieść ją do przelewy 24, bo tam jest kasa od kupującego. Co w takiej sytuacji zrobić ? 

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Jastahome Z tego, co widzę, udało Ci się zlecić zwrot środków, ale nie został jeszcze zaksięgowany. Gdyby pojawiły się jakiekolwiek problemy, prześlij potwierdzenie wpłaty przez formularz

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Jastahome
#2 Obserwator#

Jakie potwierdzenie wpłaty mam przesłać skoro zwrot nie został wykonany?

Nie udało się zlecić zwrotu skutecznie. Dzisiaj znowu otrzymałem email o treści:

"nie udało się zwrócić wpłaty kupującemu [EDYCJA] – Brak wystarczających środków Przelewy24".

Cztery razy zlecałem zwrot bezskutecznie. Zamówiłem rozmowę telefoniczną - nikt nie zadzwonił. Kolejna próba zamówienia rozmowy niestety jest niemożliwa bo otrzymuję komunikat, że mam wybrać inna formę kontaktu niż rozmowa telefoniczna. Na koncie były środki od kupującego oraz wpłacona przeze mnie kwota prowizji żeby można było wykonać zwrot kupującemu. Wniosek o zwrot prowizji też można zrobić dopiero po zwrocie środków kupującemu. W moim przypadku od wpłaty kupującego została pobrana prowizja i to spowodowało niewystarczającą ilość środków na koncie Przelewy24

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Jastahome Rozumiem. Przepraszamy Cię za utrudnienia, poprosiłam już o pilny kontakt telefoniczny do Ciebie w tej sprawie. Mam nadzieję, że uda się to szybko rozwiązać. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów