Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeżeli do każdego zakupu będę dodawał paragon/fakturę
to jaką kwotę wpisywać ?
Przykładowo, jeśli sprzedaje jeden brelok za 15zł. Cena wysyłki do 10,49zł a prowizja to 4,52zł
Klient zapłacił łącznie 25,49zł, Ja za to zamówienie od allegro dostanę 20,97zł (i tyle będę mógł póżniej wypłacić)
Problem pojawia się w momencie gdy wystawię paragon na 25,49zł i od tego będe musiał zapłacić podatek dochodowy i VAT a na konto wpłynie 20,97zł
Dodam, ze dopiero zaczynam i zostałem zmuszony do założenia działalności, ponieważ lokalni klienci wymagali faktury VAT
Doczytałem, że dostanę fakturę kosztową od allegro właśnie za prowizję itd. Proszę bardziej doświadczonych o potwierdzenie czy tak jest.
@Vismond tak jest
Ty sprzedając wpisujesz pełną kwote ile zapłacił klient. Razem z kosztami allegro wysyłki itd.
Na koniec miesiąca ( w zasadzie w pierwszych dniach kolejnego kolejnego) za swoje usługi allegro jak każda firma wystawia FV którą możesz zaksiegować jako koszt
Na paragonie lub fakturze ma być kwota jaką kupujący zapłacił, czyli w twoim przypadku będzie to: brelok - 15 zł, koszt przesyłki - 10,49 zł.
A co do wystawiana FV, to do tego nie trzeba zakładać firmy. Wystarczy NIP i rejestracja do VAT.