Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie odnośnie tego ile czasu ma kupujący na odesłanie towaru po tym jak zgłosił zwrot.
Ma 14 dni na odesłanie towaru od czasu wysłania zgłoszenia.
A co w przypadku kiedy nie odeśle w terminie 14 tylko załóżmy po 20 dniach? Mogę nie przyjąć zwrotu?
@Sklepirysowa, tak, możesz nie przyjąć, chyba, że zwrot będzie jako reklamacja/rękojmia (której też uznać nie musisz) 🙂
@konto zamknięte tu trzeba uważać bo są dwie różne interpretacje tego samego przepisu
i obie pojawiają się w wyrokach sądowych
@RED, ważne jak ty interpretujesz przepis, a nie jak sąd 🙂
@konto zamknięte - przepisy są niejednoznaczne
a uokik dokłada własne ich własne interpretacje a sądy są wolne i leniwe i to przepisują
podawałem już przypadek sprawy gdy Kupujący odstąpił od umowy zakupu jakiegos tv i zwrócił go po pół roku - sąd klepnął że jak było odstąpienie od umowy to było skuteczne
w innym przypadku sąd uznał że jak po terminie zwrócono sprzęt to odstąpienie bezskuteczne
a dlaczego trzeba uważać - uokik różne federacje czy też inspekcja handlowa - traktują ustawę konsumencką jak biblię - jak tam coś nawet wspomniane to jest to zawsze
interpretowane po stronie konsumenta - bo ustawa konsumencka jest nadrzędna np: nad kodeksem cywilnym - to stanowisko widać także w niektórych wypowiedziach @xyz96 (nie obraź się, to prawda)
przykład z pierwszej wersji ust konsum (bo w drugiej ta głupotę do niej już wpisano)
zwracanie kosztów wysyłki za towar
@RED, no worries, ksyz-tof się nie obraża, on młodnieje od tych łapek 😄
czyli w sumie ma 14 + 14 dni na testy (czyli prawie 4 tygodnie) 🙂
Sklepirysowa możesz nie przyjąć , ale kupujący w dalszym ciągu ma prawo do wystawienia oceny negatywnej oraz zainicjowania dyskusji z zakończeniem jej jako nierozwiązana . Ja bym przyjął , a decyzję pozostawiam Tobie
@Sklepirysowa łap też garść informacji z naszej pomocy, warto się z nią dobrze zapoznać 🙂