Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ZlotaRybka-sklep nic nie kosztuje 🙂
@ZlotaRybka-sklep Nie pobieramy żadnej opłaty za ten mechanizm.
A co z prowizją którą pobraliście automatycznie a klient zwróci produkt. Jak wtedy środki z prowizji wrócą na konto?
@visektro mechanizm automatycznego pobrania należności nie ma wpływu na proces zwrotu prowizji. Jeśli jako sprzedający złożysz wniosek i my go uznamy, dostajesz zwrot, więc w takiej sytuacji należność za nasze usługi pobierzemy, a następnie ją oddamy.
@visektro ale oni nie pobierają prowizji z poszczególnych ofert, tylko cała kasę jaka wpływa na poczet zaległości 🙂
np. jak masz teraz do zapłaty fakturę za zeszły miesiąc 1000 zł i teraz to uruchomisz to będą Ci co godzinę sprawdzać i pobierać wszystko co wpłynie 🙂
@visektro odpuść sobie na razie , funcjonalność jest nie dopracowana