anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jaki okres jest brany pod uwagę przy "Terminowe odpowiedzi na pytania klientów" w jakości sprzedaży?

MAMY ROZWIĄZANIE!
markowymix
#7 Wielbiciel#

Witam, niestety otrzymałem sporo minusowych punktów jakości sprzedaży w kategorii terminowe odpowiedzi na pytania klientów. Odpowiedziałem na dwie wiadomości po kilku dniach (jedna z nich to podziękowanie za szybką wysyłkę, a druga to propozycja współpracy od dystrybutora). Niestety dopiero później dowiedziałem się, że nawet takie wiadomości liczą się do statystyk. Doskonale zdaje sobie sprawę, że to moja wina oraz niedopatrzenie przeze mnie regulaminu.

Tak czy inaczej chciałbym zapytać czy te minusowe punkty (-150) oraz 80% terminowego odpowiadania znikną po jakimś czasie ? W najbliższej przyszłości mam zamiar ubiegać się o status super sprzedawcy, a jak wiadomo jednym z głównych warunków jest wynik na poziomie 99 %.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Po miesiącu powinny wyparować i sytuacja wróci do normy o ile nie będziesz popełniać tego błędu w dalszym ciągu.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@markowymix Tak po 30 dniach.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@markowymix Miej też na uwadze, że ostatnio allegro "poprawiło" cichaczem CW w tak zmyślny sposób, że gdy ta sama osoba kolejny raz wyśle "pytanie do sprzedającego", lecz spod innej jego oferty, to wpada ono do wcześniejszego (już istniejącego) wątku w CW (nie będąc już wtedy pierwszym w nim pytaniem, ale mimo tego wliczanym do "psiakości").

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów