Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na początek najbardziej interesuje nas funkcja dzięki której po zgłoszeniu zwrotu towaru przez klienta zostanie automatycznie wysłana do niego odpowiedź w formie wiadomości.
@lamurbizuteria allegro wysyła, nie ma potrzeby zaśmiecać i tak mało kto to czyta, a zalew maili pozakupowych przynosi odwrotny efekt 😄
Szanowny Panie, Każda firma prowadzi własną politykę sprzedażową. Każda firma ma inną charakterystykę funkcjonowania. W naszej firmie do głównego produktu są dodawane różne dodatki (które również są kosztowne), i które klienci "zapominają" (celowo nie zwracają) zwrócić. W związku z tym w chwili obecnej ręcznie wysyłamy klientom wiadomości z przypomnieniem o zwrocie całości zamówienia. I od momentu kiedy wprowadziliśmy wysyłanie tych wiadomości, to problemy z niekompletnymi zwrotami zniknęły. Teraz chcemy iść krok dalej, czyli zautomatyzować wysyłanie tego typu wiadomości. Tak więc Pana "porada" jest nietrafiona i nie pomoże nam rozwiązać naszej sprawy. Pozdrawiamy i życzymy dużo zdrowia
@lamurbizuteria piszę Ci z doświadczenia 20 letniego, rocznie wysyłam tysiące paczek 😄 Sam jak kupuje nie czytam żadnych mail a szczególnie tych z Baselinkera bo pewnie o takie narzędzie Ci chodzi 😄
yhmmmm, klient otrzymuje stosowną wiadomość od allegro , dostanie jeszcze od Ciebie to uwali negatywa za spamowanie
nooo... na gratisach nie jeden już się na allegro przejechał , cóż Wasza wola ..... kombinuj .
Szanowny Panie, Po pierwsze nie jesteśmy na "Ty". Po drugie jeśli nie zna Pan odpowiedzi na nasze pytanie, to prosimy o opuszczenie tej dyskusji. Nikogo nie interesuje Pana opinia w tej materii. Zostało zadane konkretne pytanie. Nie zauważył Pan tego pytania? Przypomnieć je Panu?Czy może po prostu nudzi się Panu i postanowił się Pan włączyć do dyskusji ze swoimi nic nie wnoszącymi wiadomościami?
@lamurbizuteria Szanowny Panie na forum jesteśmy na "Ty" 😄