Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po dzisiejszym poranku zaczynam tracić cierpliwość do Allegro... Jakość mojej sprzedaży poszybowała z poziomu dobrego do poziomu do poprawy, przez JEDNĄ wiadomość Ukraińca, który mi proponował jakieś produkty - zignorowałam taką. Na wszelkie wiadomość od kupujących odpowiadam błyskawicznie, w grudniu takie zapytanie o produkt miałam jedno - odpowiedziałam na nie błyskawicznie, teraz w styczniu wiadomość niedotycząca w ogóle chęci kupna danego produktu zignorowałam i Allegro o tę jedną wiadomość obniżyło Jakość mojej sprzedaży 😳 ja nic już z tego nie rozumiem, przecież to mija się z prawdą. Czy można coś z tym zrobić? Jestem na Allegro od miesiaca, zrealizowałam kilkanaście transakcji i wszystkie bez zarzutu, a ja przez jedną wiadomość otrzymuje poziom sprzedaży aktualnie na poziomie -500. To jest niepoważne...
@esabrina Niestety, musisz odpowiadać na każdą pierwszą wiadomość w danej korespondencji. Po 30 dniach jakość Ci się podniesie.
Procent wiadomości, w których klient otrzymał od Ciebie odpowiedź w ciągu 24 godzin. Bierzemy pod uwagę wiadomości z ostatnich 30 dni, które klienci wysłali poprzez Pytanie do Sprzedającego. Odpowiedzi powinny zostać udzielone:
Czasu odpowiedzi na wiadomości nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
Klientom zależy, aby otrzymywać odpowiedzi jak najszybciej – dlatego mogą być zawiedzeni, jeśli muszą na nie czekać ponad dobę. Terminowe odpowiedzi na ich wiadomości to świadectwo zaangażowania i profesjonalizmu sprzedawcy.
Czyli mimo, że wiadomość jest dla mnie podejrzana i nawet nie ma związku z chęcią zakupu, a jest propozycją handlową (nie sądzę, że prawdziwą), to ja muszę na nią odpowiadać? Nie da się tego zgłosić?
Tak, jeśli ktoś pyta przez "Pytanie do sprzedającego", musisz odpowiedzieć. Cokolwiek, ale musisz.
Też osobiście uważam że ten parametr powinien być inaczej regulowany.
Przez to pojawiło się przede wszystkim masa autoresponderów które są irytujące.
Miałem podobną sytuację i niestety Allegro stanowisko odpowiedz Ci oschle i coś w stylu... jest to zgodne z regulaminem.
No to nie pocieszyło mnie to. Wiadomość o jaką chodzi i o jaką obniżono mi jakość sprzedaży to coś w stylu "Cześć jestem Oleg z Ukrainy i sprzedaję hurtowo Iphone'y. Jesteś zainteresowany?"
Ja na głupie wiadomości odpowiadam przez Centrum wpisując "no comment" Wtedy wilk (Allegro) jest syty i owca (Ja) cała.
Włącz automatyczne odpowiedzi.😁 Mi się to nie podoba ale tak mają sprzedający.
A gdzie takowe mogę włączyć? 🙂
Dziękuję. Mimo wszystko spróbuję to wyjaśnić z Allegro, choć widzę, że pewnie nic to nie da nawet jeśli mam rację.