anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaż spadła - o co tu chodzi?

esabrina
#8 Zapaleniec#

Po dzisiejszym poranku zaczynam tracić cierpliwość do Allegro... Jakość mojej sprzedaży poszybowała z poziomu dobrego do poziomu do poprawy, przez JEDNĄ wiadomość Ukraińca, który mi proponował jakieś produkty - zignorowałam taką. Na wszelkie wiadomość od kupujących odpowiadam błyskawicznie, w grudniu takie zapytanie o produkt miałam jedno - odpowiedziałam na nie błyskawicznie, teraz w styczniu wiadomość niedotycząca w ogóle chęci kupna danego produktu zignorowałam i Allegro o tę jedną wiadomość obniżyło Jakość mojej sprzedaży 😳 ja nic już z tego nie rozumiem, przecież to mija się z prawdą. Czy można coś z tym zrobić? Jestem na Allegro od miesiaca, zrealizowałam kilkanaście transakcji i wszystkie bez zarzutu, a ja przez jedną wiadomość otrzymuje poziom sprzedaży aktualnie na poziomie -500. To jest niepoważne...

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

xyz96
#21 Demiurg#

@esabrina Niestety, musisz odpowiadać na każdą pierwszą wiadomość w danej korespondencji. Po 30 dniach jakość Ci się podniesie. 

Procent wiadomości, w których klient otrzymał od Ciebie odpowiedź w ciągu 24 godzin. Bierzemy pod uwagę wiadomości z ostatnich 30 dni, które klienci wysłali poprzez Pytanie do Sprzedającego. Odpowiedzi powinny zostać udzielone:

  • mejlowo – na zaszyfrowany adres mejlowy klienta o domenie @allegromail.pl lub
  • przez Centrum Wiadomości.

Czasu odpowiedzi na wiadomości nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.

Klientom zależy, aby otrzymywać odpowiedzi jak najszybciej – dlatego mogą być zawiedzeni, jeśli muszą na nie czekać ponad dobę. Terminowe odpowiedzi na ich wiadomości to świadectwo zaangażowania i profesjonalizmu sprzedawcy.

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-obsl...

oznacz moderatorów

esabrina
#8 Zapaleniec#

Czyli mimo, że wiadomość jest dla mnie podejrzana i nawet nie ma związku z chęcią zakupu, a jest propozycją handlową (nie sądzę, że prawdziwą), to ja muszę na nią odpowiadać? Nie da się tego zgłosić?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tak, jeśli ktoś pyta przez "Pytanie do sprzedającego", musisz odpowiedzieć. Cokolwiek, ale musisz. 

oznacz moderatorów

efinchpl_rtv
#8 Zapaleniec#

Też osobiście uważam że ten parametr powinien być inaczej regulowany.
Przez to pojawiło się przede wszystkim masa autoresponderów które są irytujące.
Miałem podobną sytuację i niestety Allegro stanowisko odpowiedz Ci oschle i coś w stylu...  jest to zgodne z regulaminem.

oznacz moderatorów

esabrina
#8 Zapaleniec#

No to nie pocieszyło mnie to. Wiadomość o jaką chodzi i o jaką obniżono mi jakość sprzedaży to coś w stylu "Cześć jestem Oleg z Ukrainy i sprzedaję hurtowo Iphone'y. Jesteś zainteresowany?" 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

Ja na głupie wiadomości odpowiadam przez Centrum wpisując "no comment" Wtedy wilk (Allegro) jest syty i owca (Ja) cała.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Włącz automatyczne odpowiedzi.😁 Mi się to nie podoba ale tak mają sprzedający.

oznacz moderatorów

esabrina
#8 Zapaleniec#

A gdzie takowe mogę włączyć? 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

esabrina
#8 Zapaleniec#

Dziękuję. Mimo wszystko spróbuję to wyjaśnić z Allegro, choć widzę, że pewnie nic to nie da nawet jeśli mam rację.

oznacz moderatorów