anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jakość sprzedaży przez "opóźniony termin wysyłki"

Cytrynka_Sklep
#7 Wielbiciel#

Proszę o pomoc. Ciągle spada jakość sprzedaży przez "opóźniony termin wysyłki". Jednak wszystkie zamówienia zostały wysłane dokładnie w terminach, które były wskazane. Jak w ogóle można wpłynąć na tę sytuację?

 

Zauważyłem również, że nawet jeśli wysyłam paczki w wyznaczonych terminach, to po prostu klient nie może ich otrzymać, ponieważ paczka nie jest dostarczana w terminach podanych klientowi. Na przykład, w piątek wysłałem paczkę przez Allegro One Box, paczka została wysłana w południe, a ona nadal leży w paczkomacie i nikt jej nie transportuje. Podobna sytuacja miała miejsce z DPD Pickup – paczka została przekazana, ale przez trzy dni w ogóle jej nie transportowano.

 

Klienci oczywiście mogą myśleć, że to nasza wina, choć w rzeczywistości tak nie jest. Jak w ogóle można wpłynąć na tę sytuację, aby jakość sprzedaży przez takie opóźnienia nie spadała?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Cytrynka_Sklep jeśli przesyłka została nadana terminowo, a dostawa jest opóźniona z winy przewoźnika, ponieważ np. kurier nie odebrał przesyłek lub nie podjechał po zamówiony podjazd, możesz zgłosić takie zamówienia do nas,  a my wykluczymy je z jakości Twojej sprzedaży. 
Czasami konieczne będzie potwierdzenie od przewoźnika. Podaj proszę numery zamówień, które nadałeś w terminie, a nie zostały odebrane na czas. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@Cytrynka_Sklep

Allegro i przewoźnicy odmienne rozumieją, czym jest nadanie przesyłki. Dla Allegro jest to moment odbioru przesyłki z punku lub automatu przez kuriera, a dla przewoźnika moment umieszczenia przesyłki w maszynie lub pozostawienia jej w punkcie.

Oczywiście możesz zgłosić reklamację, jeżeli został przekroczony termin doręczenia. Wynosi on dla DPD Pickup - pięć dni roboczych, a dla Allegro One - trzy dni robocze (godziną graniczną jest 12:00).

Ps. Jeżeli przesyłki dotarły w wyznaczonym terminie, pomimo braku odbioru w danym dniu, to nie ma podstaw do reklamacji. Przewoźników mało interesuje interpretacja terminu "nadanie" przez Allegro. 

oznacz moderatorów