Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc. Ciągle spada jakość sprzedaży przez "opóźniony termin wysyłki". Jednak wszystkie zamówienia zostały wysłane dokładnie w terminach, które były wskazane. Jak w ogóle można wpłynąć na tę sytuację?
Zauważyłem również, że nawet jeśli wysyłam paczki w wyznaczonych terminach, to po prostu klient nie może ich otrzymać, ponieważ paczka nie jest dostarczana w terminach podanych klientowi. Na przykład, w piątek wysłałem paczkę przez Allegro One Box, paczka została wysłana w południe, a ona nadal leży w paczkomacie i nikt jej nie transportuje. Podobna sytuacja miała miejsce z DPD Pickup – paczka została przekazana, ale przez trzy dni w ogóle jej nie transportowano.
Klienci oczywiście mogą myśleć, że to nasza wina, choć w rzeczywistości tak nie jest. Jak w ogóle można wpłynąć na tę sytuację, aby jakość sprzedaży przez takie opóźnienia nie spadała?
@Cytrynka_Sklep jeśli przesyłka została nadana terminowo, a dostawa jest opóźniona z winy przewoźnika, ponieważ np. kurier nie odebrał przesyłek lub nie podjechał po zamówiony podjazd, możesz zgłosić takie zamówienia do nas, a my wykluczymy je z jakości Twojej sprzedaży.
Czasami konieczne będzie potwierdzenie od przewoźnika. Podaj proszę numery zamówień, które nadałeś w terminie, a nie zostały odebrane na czas.
Allegro i przewoźnicy odmienne rozumieją, czym jest nadanie przesyłki. Dla Allegro jest to moment odbioru przesyłki z punku lub automatu przez kuriera, a dla przewoźnika moment umieszczenia przesyłki w maszynie lub pozostawienia jej w punkcie.
Oczywiście możesz zgłosić reklamację, jeżeli został przekroczony termin doręczenia. Wynosi on dla DPD Pickup - pięć dni roboczych, a dla Allegro One - trzy dni robocze (godziną graniczną jest 12:00).
Ps. Jeżeli przesyłki dotarły w wyznaczonym terminie, pomimo braku odbioru w danym dniu, to nie ma podstaw do reklamacji. Przewoźników mało interesuje interpretacja terminu "nadanie" przez Allegro.