Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co mam zrobić w takiej sytuacji że kurier napisał sobię że nie było mnie na miejscu i pusty podjazd mimo że cały czas na niego czekałem a FedEx teraz twierdzi że był,a ja miałem wczoraj nadać do klienta paczkę i dziś odjęte punkty z powodu kłamstwa FedEx,mogę mieć przywrócone ale FedEx musi się przyznać że to wina kuriera a nie moja a tego nie chcą zrobić?to jakaś paranoja z tym czasem wysyłki...ci można zrobić?nagranie z monitoringu czy jak? Wysłałem maile że screenami że zamawiałem i nie było odbioru to nie wystarcza... tracę jakość przez kuriera co kłamie
@Tomafos przykro mi, że spotkała Ciebie ta sytuacja - widzę, że wysłałeś zrzut ekranu w sprawie mailowej - nadałem jej priorytet i przekazałem do zespołu eksperckiego.