anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży - szybka wysyłka

Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

WItajcie! 

Mam problem z jakościa sprzedazy i przyznawaniem punktów. Sprzedajemy przez kilka miesiecy na Allegro. Kiedy wpadaja zamowienia po zamknieciu naszej firmy to otrzymujemy minusowe punkty za szybka wysyłkę. Aktualnie mamy ustawiony czas wysyłki aukcji na 1 dzień. Wcześniej mieliśmy na próbę ustawione 2 dni i sytuacja się tak samo powtarzała i leciały minusowe punkty. Czy coś robimy źle? Mamy deklaracje wysyłki że do 14 wszystkie zamówienia wyślemy tego samego dnia i zawsze tego się trzymamy.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

fox_paws
#16 Inspirator#

@Techbud_czesci Tak, musicie wysyłać zamówienia tego samego dnia. To znaczy, że powinniście pracować w godz. od 16 do północy, a kurier powinien odbierać paczki przed północą.
Tak działa Allegro.

------------------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
oznacz moderatorów

Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

To rozumiem że cały czas będą leciały minusowe punkty...Czy one się na na jakimś progu zatrzymają? Aktualnie mamy 365 i boję się ze jak tak będą spadać to w końcu zabiorą nam smarta itd

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci to nie są punkty minusowe , nie dostajesz dodatnich za szybkie nadanie , to co widzisz w statystykach na minusie to jest stosunek do poprzedniego miesiąca .

oznacz moderatorów

Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Racja. Tylko brak dodatnich punktów obniża jakośc sprzedaży. I co będzie tak spadać aż spadnie do 0 punktów bo 80% naszych klientów zamawia wieczorem? Aktualnie mamy poziom super ale w końcu będzie spadać do dobrego itd

oznacz moderatorów