Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zostały mi odjęte punkty za nieterminowe odpowiedzi. Klient zadał mi pytanie, po czym dostał odpowiedź.
Następnie klient podziękował za wyjaśnienie. na tym zakończyła się wymiana zdań. dlaczego punkty zostały odjęte?
bo na te podziękowania powinieneś odpowiedzieć chociażby kropką.
Twoje musi być na końcu. Gorzej jak trafisz na firmę lub przyjemniaczka, ktory na twoją kropkę wyśle znak zapytania bo nie bedzie wiedzial po co to robisz albo którego konto jest firmą i ma ustawiony automat, żeby nie tracić punktów za nieterminowe odpowiedzi 🙂
@Rossabutik @Monika__L Nie musi być na końcu. Klient prawdopodobnie nie podziękował w trwającej korespondencji, tylko wysłał jeszcze raz "Pytanie o przedmiot", zamiast odpisać normalnie. I na to ponowne "pytanie" nie dostał "odpowiedzi"
@Monika__L @Rossabutik Z tego co tu pisały panie moderatorki, liczy się tylko odpowiedź na pierwsze zapytanie. Ale możliwe, że było tak jak napisał @fox_paws - że podziękowanie było przez nowe "pytanie o przedmiot"
Tak czy inaczej, odejmowanie tak dużej liczby punktów za tak mało istotną rzecz to jedna z wielu paranoi na Allegro
@Rossabutik po jakim czasie napisał drugie "pytanie" ?
Sprawdź dobrze wszystkie wiadomości. Albo coś przegapiłeś albo jest błąd. Zdarza mi się , że stałym klientom nie odpisuję wcale przez Allegro, bo mamy inny łatwiejszy kontakt (tylko gdy jest to kolejna wiadomość i na poprzednią odpisałam) i nigdy za to nie załapałam minusowych. Nawet gdy poprzednia wiadomość klienta była sprzed tygodnia. Po dłuższym czasie nie próbowałam. Także za podziękowanie nie powinno być minusowych o ile nie wysłał go jako całkiem nowej wiadomości...
Wszystko odbyło się w jednej wiadomości. Klient zapytał o 12 i otrzymał odpowiedź o12:15.
O 18 napisał "dziękuje za informacje" . Na tym zakończyła się korespondencja.
Dzisiaj rano patrzę, że zostały odjęte punty za terminowe odpowiedzi.
Czytałem o tym dzisiaj. Zawsze musisz kończyć wątek. Napisz klientowi że go pozdrawiasz i zapraszasz ma kolejne zakupy (jeśli to jest zgodne z regulaminem). Jeśli on napisze to nadal będzie jako nie zakończony.
@Rossabutik na poczcie przypisanym do allegro te drugie pytanie jest nowe czy kontynuowanie?
Patrzyłeś raport w jakości sprzedaży?
Kontynuowanie
@Client:44052296 @Rossabutik Kolejne wiadomości zawsze Centrum Wiadomości jako kontynuacja, ale w nagłówku wiadomości będzie "Pytanie o..."
O ile nic się nie zmieniło to liczy się tylko pierwsza odpowiedź na wiadomości wysłane przez kupującego poprzez „zadaj pytanie” z poziomu oferty lub „zapytaj o zakup” z poziomu już dokonanego zakupu.
Tak. Brak terminowej odpowiedzi.