anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jakość sprzedaży

Client:130676364
#7 Wielbiciel#

Witam. Sytuacja wygląda tak, że kupujący nie zapłacił za towar tzn. pokazuje mi, że płatność rozpoczęta, i moje pytanie czy jezeli kupujący nie opłaci zamówienia, to czy grozi mi jakakolwiek utrata punktow w jakosci sprzedazy za brak wysylki, lub wysylke nie w terminie?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@Client:130676364  jeśli transakcja nie dojdzie do skutku, to prowizja zostanie zwrócona i nie wpłynie to na jakość sprzedaży

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:130676364 jeśli klient nie zapłacił możesz się z nim skontaktować, aby zweryfikować sprawę.  W tym artykule znajdziesz też informacje o zwrocie prowizji. 
Czas wysyłki jest liczony od zrealizowanej płatności (dla zakupów płatnych z góry) lub złożenia zamówienia przez klienta (dla zakupów płatnych przy odbiorze).

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów