Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak napisał w tytule :
Wystawiłam na allegro lokalnie przedmiot na sprzedaż najpierw normalnie, później wybrałam opcje Kup Teraz
przez brak wiedzy i doświadczenia w opcjach dostawy pozostawiłam opcje Płatne przy odbiorze.
Chciałam by kupujący czuł się bezpiecznie poprosiłam o pomoc allegro w skorygowaniu swojego błędu.
I w tedy się zaczeło.
Kupujacy przysłał mi oświadczenie w formie załącznika do maila o rezygnacji odstąpieniu od Transakcj-kupna
To nie wzstarczało, allegro wymagało innej formy oswiadczenia-moja korespondencja z klientem- kupującym
doprowadziła do niepotrzebnego stresu i nerwów. Przyznam iż z korespondencji z działem pomocy jestem bardzo ale to bardzo zawiedziona. Pozornie prosta w myślach sprawa potrafi utrudnić i zrazić do siebie ludzi.
Moje pytanie to:
Czy dział pomocy nie mógł wykazać trochę wyrozumiałości i przyśpieszyć całą procedure?
Chcę nadmienić iż był to pierwszy przedmiot który wystawiłam na allegro, a jestem z wami już od 14 lat
do tej pory byłam kupującym.
Cały ten ambaras- (z racji błędu nowicjuszki) doprowadził do tego iż zraziłam do siebie Klienta/kupującego
I co teraz???
Wydaje mi się iż dział pomocy powinien być bardziej pomocny , a nie biurokratycznie uparty
Opisałam zaistniałą sytuację do działu pomocy jasno i wyraźnie-napisałam też czego oczekuję i jakiej pomocy
oczekuję.
Moim zdaniem pierwszy przedmiot i totalna ,,Klapa,, porażka
Mój umysł poprzez stres jest totalnie rozbity i zdruzgotany
Pozdrawiam wszystkich-nie radzę popełniać błedów bo pomoc może nie być pomocna
ahab201
@ahab201 Nic się nie stało. Wielu z nas uczy się na błędach, dopiero później nabieramy doświadczenia, praktyka czyni mistrza.
Oczywiście że nie wolno udostępniać płatności przy odbiorze, taka jest obecnie polityka Allegro, metodę płatności przy odbiorze trzeba stopniowo wytępić bo jest poza kontrolą Allegro.
Pomoc Allegro owszem istnieje ale służy przede wszystkim kupującym. Korespondencję wykonują tam automaty zaprogramowane na maksymalną pomoc kupujacym. Sprzedający ma przestrzegać zasady: "Klient nasz pan" i płacić opłaty transakcyjne.
Ale nie przejmuj się, następna sprzedaż będzie bardziej udana. Po prostu to jest bardzo dobra szkoła jak funkcjonować w skrajnie niesprzyjajacych warunkach 😁
Widzę że to jak Surviwal
Pozdrawiam
@ahab201 Nie bardzo wiem w czym problem...
Problem w opieszałości i biurokracji/brak wzrozumiałości i niepotrzbny nikomu stres
@ahab201 Bardzo mi przykro, że masz takie odczucia, ale z tego co widzę w korespondencji wspólnie z naszymi pracownikami udało się wyjaśnić zaistniałą sytuację. Zrobiliśmy już korektę na Twoim rachunku, a Ty możesz ponownie wystawić swoją ofertę.
Trzymam kciuki, aby tym razem udało się Ci się sprzedać ten przedmiot bez problemów, ale gdybyś miała jakiekolowiek wątpliwości, pisz u nas śmiało. Postaramy się pomóc 🙂
Szło bardzo opornie ale problem został częściowo rozwiązany z tym że ja klienta straciłam mam żal do siebie samej i do działu pomocy także o opieszałość i brak zrozumienia
ahab201
Klient się zdenerwował, bo kupił i nie mógł zapłacić przez Allegro, a Allegro zaczęło stwarzać problem z anulowaniem opłaty transakcyjnej po przesłaniu zwykłej rezygnacji klienta. Wymagało nie wiadomo czego. Dopiero Twój wpis tutaj spowodował, że opłatę anulowano, ale już za późno, klient kupi gdzie indziej.
Gdyby Allegro anulowało opłatę od razu, aukcja szybko zostałaby wystawiona ponownie i klient kupiłby ten sam towar po raz drugi z możliwością zapłaty z góry.
Tak właśnie- z tym że wczoraj wieczorem inny klient zrobił zakup tak sumasumarum
wszystko zakończyło się pozytywnie dziś wysyłka.
pozdrawiam
W mojej krytyce nie chodzi o atakowanie kogoś tylko o poprawę funkcjonalności
allegro.Nic więcej
Pozdrawiam