Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wezwać go do odesłania
jeśli to zwrot to czekasz aż odeśle, prawo pozwala ci na wstrzymanie się ze zwrotem środków aż dostaniesz towar
Nie, prawo mówi co innego, nie wprowadzaj w błąd.
@LEW433 co ty nie powiesz
W ustawie jest zapis, że powinniśmy zwrócić środki w ciągu 14 dni od momentu, kiedy Klient odstąpi od umowy, jednak można wstrzymać się do momentu dostarczenia przez Klienta dowodu na odesłanie lub dostarczenie produktu.
Człowiek zadał proste pytanie, i zaraz zjawiają się dyżurni obrońcy uciśnionych. Czy wy naprawdę nie macie co robić w wakacje?
@ROJAD Skoro klient zrobił zwrot, to należy mniemać, że towar odeśle. Poczekać spokojnie na rozwój wydarzeń
@SpeedyGonzalezz weno , Ustawodawcaw swoim zapisie nie dopuszcza domniemania , towar ma wrócić lub konsument ma udokumentować ,że odsyła to co odesłać powinien .
@mdrogeria No, logiczne. Nie ma towaru, nie ma kasy 🐭
Naprawdę, sprzedajesz ?
@SpeedyGonzalezz no , od razu widać ,że nosisz potrki z rozporkiem zapinanym na prawą stronę 😁