Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
piszę z powodu jednej negatywnej opinii, która w jakości sprzedaży sporo namieszała. Licząc to na wszelki możliwy sposób mamy 105 opinii pozytywnych i 1 negatywną. Unikalnych pozytywnych jest 96 opinii, gdyż 9 jest wykluczonych.
Proszę mi wytłumaczyć jak 1 opinia negatywna na 96 pozytywnych stanowi aż UWAGA 8%!!! i każdego dnia jest większym procentem.
Oraz jak ta jedna opinia na 1 gwiazdkę zmniejszyła naszą ocenę na 4,714 z 5 gwiazdek i cały czas spada w dół. Przez taką sytuację mamy -576 punktów i cały czas spada w dół oraz nasza sprzedaż i nasze promowanie ofert spadło również na sam dół. Poniżej screen z jakości sprzedaży.
@biuromegax Jakość sprzedaży jest wyliczana z ostatnich 30 dni. Do wyliczeń nie bierzesz wszystkich ocen, tylko te z ostatnich 30 dni, czyli 15 ocen, a nie 105.
O tym, jak to system to wylicza, przeczytasz w tym artykule: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-ocen...
Czyli rozumiem jeśli opinia jest z 6.11 to już za dwa dni nie będzie brana pod uwagę i wszystko wróci do normy? Po tym czasie dostaliśmy same pozytywne opinie.
@biuromegax Tak, po 30 dniach ocena nie będzie wliczana do Jakości sprzedaży
Takie uroki tego systemu . Możesz cierpliwie czekać miesiąc (wyliczenia są w skali miesiąca) lub postarać się przekonać klienta do usunięcia tego komentarza.