anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jedna negatywna opinia zmieniła diametralnie jakość sprzedaży

biuromegax
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

piszę z powodu jednej negatywnej opinii, która w jakości sprzedaży sporo namieszała. Licząc to na wszelki możliwy sposób mamy 105 opinii pozytywnych i 1 negatywną. Unikalnych pozytywnych jest 96 opinii, gdyż 9 jest wykluczonych. 

Proszę mi wytłumaczyć jak 1 opinia negatywna na 96 pozytywnych stanowi aż UWAGA 8%!!! i każdego dnia jest większym procentem.

 

Oraz jak ta jedna opinia na 1 gwiazdkę zmniejszyła naszą ocenę na 4,714 z 5 gwiazdek i cały czas spada w dół. Przez taką sytuację mamy -576 punktów i cały czas spada w dół oraz nasza sprzedaż i nasze promowanie ofert spadło również na sam dół. Poniżej screen z jakości sprzedaży.

biuromegax_0-1701678223234.png

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@biuromegax Jakość sprzedaży jest wyliczana z ostatnich 30 dni. Do wyliczeń nie bierzesz wszystkich ocen, tylko te z ostatnich 30 dni, czyli 15 ocen, a nie 105.

O tym, jak to system to wylicza, przeczytasz w tym artykule: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-ocen... 

 

 

oznacz moderatorów

biuromegax
#7 Wielbiciel#

Czyli rozumiem jeśli opinia jest z 6.11 to już za dwa dni nie będzie brana pod uwagę i wszystko wróci do normy? Po tym czasie dostaliśmy same pozytywne opinie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@biuromegax Tak, po 30 dniach ocena nie będzie wliczana do Jakości sprzedaży 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Takie uroki tego systemu . Możesz cierpliwie czekać miesiąc (wyliczenia są w skali miesiąca) lub postarać się przekonać klienta do usunięcia tego komentarza.

oznacz moderatorów