Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient przez Smarta zamówił 1x łyżkę do butów oraz 1x proszek do prania. Oba produkty są na innych cennikach dostawy (max 10 łyżek oraz max 5 proszków). W zamówieniu wyszło, że ma to być wysłane w 2 przesyłkach. Zamówienie jest jednak na tyle małe, że spokojnie zmieści się w 1 przesyłce, więc tutaj rodzi się moje pytanie - czy można takie zamówienie przesłać w 1 przesyłce i czy wpływa to jakoś na jakość wysyłek? Oraz kolejne pytanie - czy można temu jakoś zapobiec, żeby następnym razem system wykrył, że takie małe zamówienie zmieści się w 1 przesyłce?
@Client:63649077 jak zamówił w jednym zamówieniu możesz wysłać w jednej paczce. Jak oddzielne zamówienia to lepiej wysłać w dwóch paczkach
Ja ostatnio wysłałam Smarta klientowi w dwóch paczkach, chociaż złożył cztery odrębne zamówienia. Numery listów przewozowych do tych "niewysłanych" musisz wtedy dodać ręcznie.
Raczej będę teraz już wysyłać zgodnie z zamówieniem 🙂
Być może wpływa to na jakość sprzedaży i może też skomplikować ewentualny zwrot.
@CHECINIAKI do każdego zamówienia musi być unikalny numer przesylki.
@Client:44052296 napisał(a):
@CHECINIAKI do każdego zamówienia musi być unikalny numer przesylki.
Jeżeli dwa zamówienia mają ten sam numer listu przewozowego, to po odebraniu przesyłki przez kupującego oba widnieją jako "dostarczone".
Ale nie polecam tak robić.
@Client:63649077 Wysyłaj zgodne z zamówieniem, nie kombinuj bo może się na tobie to zemścić.