anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

KIEDY awaria zostanie usunięta

NPe-MIX1
#7 Wielbiciel#

Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NPe-MIX1 Poproszę o numery zamówień, których dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

NPe-MIX1
#7 Wielbiciel#

bbad6160-6440-11ed-8e0c-d5e437dc37d8?sellerId=107165630

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NPe-MIX1 Dziękuję, ale to nie jest awaria po naszej stronie. Próbujesz nadać przesyłkę z kodu pocztowego, który nie jest obsługiwany przez One Kuriera, więc ta przesyłka nie może być zrealizowana z Twojego miejsca nadania. Na przyszłość, nie powinieneś udostępniać w swoich cennikach takiej opcji wysyłki. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Polbike_sklep
#7 Wielbiciel#

Mamy ten sam problem od 10 listopada, nie możemy nadać paczek Inpost bo pojawia się ten sam komunikat oraz że nie można połączyć z API Inpost? cokolwiek to jest Inpost twierdzi że to problem po stronie Allegro. Możecie jakoś pomóc rozwiązać problem?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Polbike_sklep, podasz numer zamówień, których dotyczy ten komunikat? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Polbike_sklep
#7 Wielbiciel#

oczywiście mogę podać aczkolwiek dotyczy to każdego zamówienia które do nas przyszło i powinno zostać wysłane Inpostem:


98dd2cc0-6426-11ed-9a79-c525eb41ce77


01c85060-6289-11ed-9593-13d94eeba869


f638c730-611f-11ed-b858-0b9eff7b61a5


e09a83b0-6538-11ed-b17e-8bdb924ef21d


e00a1941-64e5-11ed-8ec9-677e17a9c053


d5efa320-6077-11ed-9593-13d94eeba869

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Polbike_sklepZweryfikowaliśmy tę sytuację i z informacji zwracanych do nas przez InPost wynika, że masz jakieś zaległości u Przewoźnika lub na Twoim koncie nie ma środków. Zaloguj się do Managera Paczek InPost i sprawdź, czy nie masz tam żadnych zaległości 

oznacz moderatorów