Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę.
@NPe-MIX1 Poproszę o numery zamówień, których dotyczy ta sytuacja.
bbad6160-6440-11ed-8e0c-d5e437dc37d8?sellerId=107165630
@NPe-MIX1 Dziękuję, ale to nie jest awaria po naszej stronie. Próbujesz nadać przesyłkę z kodu pocztowego, który nie jest obsługiwany przez One Kuriera, więc ta przesyłka nie może być zrealizowana z Twojego miejsca nadania. Na przyszłość, nie powinieneś udostępniać w swoich cennikach takiej opcji wysyłki.
Mamy ten sam problem od 10 listopada, nie możemy nadać paczek Inpost bo pojawia się ten sam komunikat oraz że nie można połączyć z API Inpost? cokolwiek to jest Inpost twierdzi że to problem po stronie Allegro. Możecie jakoś pomóc rozwiązać problem?
@Polbike_sklep, podasz numer zamówień, których dotyczy ten komunikat?
oczywiście mogę podać aczkolwiek dotyczy to każdego zamówienia które do nas przyszło i powinno zostać wysłane Inpostem:
98dd2cc0-6426-11ed-9a79-c525eb41ce77
01c85060-6289-11ed-9593-13d94eeba869
f638c730-611f-11ed-b858-0b9eff7b61a5
e09a83b0-6538-11ed-b17e-8bdb924ef21d
e00a1941-64e5-11ed-8ec9-677e17a9c053
d5efa320-6077-11ed-9593-13d94eeba869
@Polbike_sklepZweryfikowaliśmy tę sytuację i z informacji zwracanych do nas przez InPost wynika, że masz jakieś zaległości u Przewoźnika lub na Twoim koncie nie ma środków. Zaloguj się do Managera Paczek InPost i sprawdź, czy nie masz tam żadnych zaległości