Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy mogę anulować zamówienie nieopłacone przez klienta i gdzie prosić o zwrot prowizji ALLEGRO
W jednej sytuacji mam klientkę gdzie wisi mi płatność rozpoczęta od 2 dni i mimo wiadomości nie ma informacji zwrotnej od klientki , a druga sytuacja klient zrezygnował z zamówienie i jest anulowana płatność.
Bardzo proszę o podpowiedź.
@ewoogieboogie Na zwykłym allegro po 7 dniach zmieniasz na anulowane i tam masz w zamówieniach i rozwijasz Akcje
Na lokalnie nie ma prowizji tylko płata za ogłoszenie bezzwrotna 😞
Bardzo Ci dziękuję za pomoc 🙂
@ewoogieboogie Na Allegro Lokalnie opłata za transakcję nie jest bezzwrotna. Te opłaty bywają zwracane.
@xyz96 https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-za-sprzedaz-na-allegro-lokalnie/czy-jesli-nie-dojd...
Allegro Lokalnie samo kliknięcie przycisku [kup teraz] lub zakończenie licytacji nie spowoduje naliczenia opłaty. Opłatę za obsługę transakcji pobierzemy dopiero, gdy:
Z tego powodu opłata za obsługę transakcji jest bezzwrotna.
ewoogieboogie wniosek możesz złożyć natychmiast . Zwrot otrzymasz po 7 dniach od zawarcia transakcji .Pamiętaj ,że ciąży na Tobie obowiązek regulaminowy zrealizowania transakcji przez 7 dni jeśli zostanie opłacona
Dziękuje, ale jest nieopłacona w obu przypadkach, to też mam poczekać 7 dni tak ?
ewoogieboogie tak , zaczekaj . Miałem przypadki ,że klient budził się po 2 miesiącach i oplacał transakcje , dobrze ,że towar powtarzalny i nie bylo problemy z finalizacją .