anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

sisa3
#10 Popularyzator#

Wiem że temat już był poruszany ale czy ktoś ma podobnie jak ja?

Nie odpowiedziałam na kilka wiadomości sprzedających bo oddzwaniałam do nich.

Od ponad 20 dni wiem że tak nie powinnam robić więc odpowiadam na każdą wiadomość i dzwonię bo muszę. Podwójna robota ale co tam 🙂

Pilnuję tego teraz ale statystyki nie spadają miałam -170, potem -180,-190, wczoraj bodajże -180 ale dzisiaj rano patrze a tutaj - 220!

Od 22 dni nie mam żadnej nieterminowej odpowiedzi albo braku odpowiedzi (no chyba że spałam to odpowiedziałam po 4 godzinach) ale co najdziwniejsze?

Dzwonię do klienta i pytam co wysłać a on mi odpowiada"przecież pisałem, co prawda były jakieś problemy ale ja pisałem" I było tak kilka razy, oczywiście różni klienci, ostatni dokładnie wczoraj.

Ja nie mam żadnej wiadomości od klienta, ale jakimś cudem odejmuje  mi punkty.

Pytałam już o to poprzez kontakt, niby punkty powinny po miesiącu zniknąć ale czemu teraz rosną na minus?

 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@sisa3 szkoda czasu, jak to awaria to i tak nic nie zrobisz, po 30 dniach powinno się zmienić, zawsze możesz odpowiadać i sprawdzać wiadomości przez komunikator na koncie będzie pewnie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sisa3
#10 Popularyzator#

@kostas11  sprawdzam, odpisuję, dzwonię i wszystko na nic.

SS nie dostałam za koszty wysyłki a teraz pewnie za obsługę jak tak dalej będzie. Już gdzieś pojawiały mi się urwane gwiazdki, może to za brak mojej odpowiedzi na wiadomość której nie dostałam 😞

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@sisa3 te statystyki są liczone z ostatnich 30dni więc niedługo powinny punkty wrócić

oznacz moderatorów