Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
2 tygodnie temu sprzedałem rzecz i nadal nie mam pieniędzy na koncie allegro
Jakiej pomocy oczekujesz?
@xyz96 sądzę, że instrukcji obsługi. Ale, jako że lubię zagadkowo piszących, poczekam spokojnie na jakieś krótkie wyjaśnienie.
Client:81783761 to może ja wyjaśnię . Kupujący przybił ofertę , ale nie zapłacił zgodnie z tym co piszesz . Możesz przypomnieć klientowi o płatności , ale zmusić go do tego nie możesz . Wystąp do allegro o zwrot naliczonej prowizji i wystaw produkt ponownie , może następnym razem trafisz na klienta ,któremu produkt jest potrzebny i na tyle mu się spodoba , że go nie odeśle 😁
@Client:81783761 Nie masz bo kupujący nie zapłacił, powinien cię powiadomić o rezygnacji, no ale cóż. Wystaw ponownie i ubiegaj się o zwrot prowizji.