Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam w zeszłym tygodniu wysłałem przelewy w celu weryfikacji konta i do tej pory nie ma odpowiedzi? Może ktoś sprawdzić o co chodzi, dodam ze zmieniałem dane konta (nazwisko) poprzez kontakt mailowy i w danych konta zostały poprawione a w Allegro lokalnie dane do wypłaty nadal widnieje literówka
@Client:81251642, z tego, co widzę, operator płatności czeka aż załączysz odpowiednie dokumenty. Skany/zdjęcia dodasz w zakładce Ustawienia wypłat.
To co mam zrobić jeśli w danych do wypłaty w nazwisku widnieje literówka?
@Client:81251642, z tego, co widzę, dane na koncie powinny zgadzać się z tymi z przelewu. 🙂 Weryfikacja może potrwać do 3 dni roboczych.
@Client:81251642, dane, które widzisz w zakładce Ustawienia wypłat, zostaną zaktualizowane po zaakceptowaniu Twojego przelewu. 🙂