Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Jak widać powyżej sprzedałem 2 zgrzewki jednego napoju, 2 zgrzewki drugiego i 1 kartonik przekąsek. Dla napojów mam w cenniku dostawy ustawiony parametr: max 2 sztuki w paczce do paczkomatu, dla kartoników przekąsek mam inny cennik dostawy i tam jest max 5 sztuk w paczce.
Kupujący zakupił 2x2 zgrzewki napojów co już daje 2 pełne przesyłki oraz dodatkowo kartonik przekąsek. Dlaczego przy danych dostawy mam tylko "2 przesyłki" skoro ten dodatkowy kartonik mi już nie wejdzie.... ??
Proszę o podpowiedź co robię źle lub gdzie jest błąd.
Pozdrawiam
Zakup w Smart ? bo tam jest problem ze strony allegro w liczeniu paczek 😞
Dokładnie tak, zakup smart. Powinno to być rozbite na 3 paczki a allegro zasugerowało 2 paczki. Przyszłościowo, jak należy takie coś rozwiązywać?
@12k_pl W dwóch ofertach, które weszły w skład zakupu, jest ten sam cennik, a w trzeciej jest inny. System przeliczył więc koszty dla każdego z cenników osobno (liczba sztuk w paczce ma wtedy znaczenie) i porównał je, a następnie wskazał wyższy (tutaj liczba sztuk w paczce przestaje mieć znaczenie). Nie jest to błąd.
Informacje na temat tworzenia cenników dostaw znajdziesz w Pomocy.
@kostas11 Jeśli nie masz pewności co jest przyczyną problemu, proszę, żebyś nie wprowadzał innych w błąd.
Dziękuję za odpowiedź, jednak nadal czegoś nie rozumiem...
Bazując na screenie zakupu na początku tego wątku, dla napojów mam ustawione max 2 w paczce, dla przekąsek max 5 w paczce. Jest tak dlatego, że napoje i przekąski różnią się wagą i gabarytem kartonika/opakowania, dlatego napojów wejdzie max 2 szt, a przekąsek 5. Klient kupił 4 zgrzewki napojów - co daje mi już 2 pełne paczki, oraz przekąski które teoretycznie powinny być już w kolejnej paczce..
@nat_not przeczytałem cały artykuł o łączeniu sposobów dostawy ale ni jak nie potrafię go dopasować do swojego przypadku... Proszę o pomoc
@12k_pl Jeśli w ofertach są różne cenniki, system łącząc koszty, nie bierze pod uwagę ani dopłaty do kolejnej sztuki ani liczby sztuk w paczce. Te dane mają znaczenie w przeliczeniach w ramach jednego cennika.
Dlatego w zgłoszonym przypadku podliczone zostały dwie paczki - w dwóch ofertach był ten sam cennik. Koszty w ramach tego cennika zostały porównane z drugim, który jest dostępny w trzeciej ofercie i wtedy liczba sztuk w paczce i dopłata nie była już brana pod uwagę.
Obecnie jedynym rozwiązaniem jest ujednolicenie cenników w ofertach.
Szkoda, że tak to działa, ale dziękuję za wyjaśnienie sprawy.
Pozdrawiam