anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kilkukrotne zamówienie towaru brak wpłaty, co w takim wypadku zrobić?

Tuttoeco
#1 Nowicjusz#

Cześć, 

na początku tego miesiąca kilkukrotnie ktoś zamówił u mnie towar. Przyszła informacja, że wpłata została dokonana ale żadne pieniądze nie przyszły na moje konto natomiast prowizja została pobrana. Co w takim wypadku zrobić?

Dodam jedynie, że jest to klient niezarejestrowany. 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@Tuttoeco a nie masz tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ może nie zapłacili ?

Allegro czy allegro Lokalnie ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Tuttoeco
#1 Nowicjusz#

@kostas11 jestem pewna, że nie zapłacili -> po prostu przerwali transakcje, ale po pierwsze allegro pobrało prowizje, a po drugie stało się to kilka razy pod rząd i zastanawiam się czy to praktyka która często się zdarza czy nie. 

oznacz moderatorów