anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient kupił przedmiot ze złą ceną, co mogę teraz zrobić?

e-kupiec_com_pl
#9 Pomysłodawca#

jak wystawiłem aukcje i nie podstawiła się jedna cyfra, 35 zamiast 350 i klient od razu kupił to. Co robić ? oczywiście nie odbiera telefonu, zrealizować tego nie mogę bo za duży minus ( 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

milka1234567890
#18 Luminarz#

@e-kupiec_com_pl Jest to ewidentna pomyłka, nie wysyłaj. Próbuj skontaktować się z klientem, masz zapłacony towar?

oznacz moderatorów

e-kupiec_com_pl
#9 Pomysłodawca#

tak, od razu zapłacił. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@e-kupiec_com_pl Zwróć mu pieniądze, napisz wiadomość z przeprosinami. Tyle.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@e-kupiec_com_pl Masz dwa wyjścia: nie wysyłaj i zwróć kasę, albo ponieś stratę i wysłać. Tu są tacy co będą mówić ze musisz wysłać, oczywiście nie musisz.

oznacz moderatorów

e-kupiec_com_pl
#9 Pomysłodawca#

"Zwróć wpłatę" mogę zrobić?

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@e-kupiec_com_pl Tak - zwróć wpłatę.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

e-kupiec_com_pl
#9 Pomysłodawca#

wysłałem maiła i sms z info

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@e-kupiec_com_pl  Powołaj się na rażący błąd w cenie. 35 vs 350 łatwo udowodnić. Zwróć pieniądze przez Allegro Finanse. Nie unikniesz pewnie negatywa.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@e-kupiec_com_pl 

Jeśli doszło do zawarcia umowy z błędną ceną, sposobem przedsiębiorcy prowadzącego sklep internetowy na uniknięcie wydania towaru jest powołanie się na błąd w cenie w ofercie sklepu, na podstawie art. 84 k.c.

 

oznacz moderatorów

Paint_Box
#12 Orędownik#

@e-kupiec_com_pl Została zawarta prawnie wiążąca umowa, powinieneś sfinalizować transakcję. Kupujący może otworzyć spór, może też sądownie domagać się wysyłki towaru.

Tylko sąd może ocenić, czy doszło do rażącej pomyłki w cenie i czy kupujący mógł to z łatwością zauważyć.

oznacz moderatorów

e-kupiec_com_pl
#9 Pomysłodawca#

Napisałem od razu maila  i sms z info.  "Zwróć wpłatę" mogę zrobić?

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@e-kupiec_com_pl Tak zwróć jak masz taką możliwość i wyślij maila z wyjaśnieniem.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Paint_Box 

art. 286 k.k.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Paint_Box
#12 Orędownik#

@pinsplash Taa? Podaj jeszcze kilka innych artykułów działających na korzyść sprzedawców, bo tych działających na korzyść kupujących jakoś dziwnym trafem nie znasz i nigdy nie podajesz.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

W tym wątku to sprzedawca prosi o pomoc i to jemu tutaj mamy pomóc i bardzo dobrze że ktoś potrafi szybko porzucić odpowiedni paragraf.

oznacz moderatorów

marus_pl
#9 Pomysłodawca#

Zwrot -> Towar niedostępny 🙂 

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@e-kupiec_com_pl 

Jeśli zakup był dzisiaj, na zwrot wpłaty masz czas mniej więcej do północy, może do wpół do pierwszej, potem środki są blokowane do wypłaty i już nie zwrócisz tych konkretnych pieniędzy.

Na negatywa odpowiedz, operując konkretnymi kwotami (miało być 350, wyszło 35, popełniłem błąd i tak dalej) - normalnych kupujących to raczej nie zniechęci.

Zaproponuj może jakiś gratis, bo w końcu to Twój błąd. Myślę, że 10 procent ceny właściwej byłoby ok, coś jak znaleźne. Oczywiście nie musisz tego robić, ale byłoby fair.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Paint_Box - zarezerwuj sobie lot do Tybetu. Tam udaj się do mnichów i poproś o możliwość medytacji. To pozwoli Ci na bardziej świadome podchodzenie do udzielania informacji. 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów