Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jak wystawiłem aukcje i nie podstawiła się jedna cyfra, 35 zamiast 350 i klient od razu kupił to. Co robić ? oczywiście nie odbiera telefonu, zrealizować tego nie mogę bo za duży minus (
@e-kupiec_com_pl Jest to ewidentna pomyłka, nie wysyłaj. Próbuj skontaktować się z klientem, masz zapłacony towar?
tak, od razu zapłacił.
@e-kupiec_com_pl Zwróć mu pieniądze, napisz wiadomość z przeprosinami. Tyle.
@e-kupiec_com_pl Masz dwa wyjścia: nie wysyłaj i zwróć kasę, albo ponieś stratę i wysłać. Tu są tacy co będą mówić ze musisz wysłać, oczywiście nie musisz.
"Zwróć wpłatę" mogę zrobić?
@e-kupiec_com_pl Tak - zwróć wpłatę.
wysłałem maiła i sms z info
@e-kupiec_com_pl Powołaj się na rażący błąd w cenie. 35 vs 350 łatwo udowodnić. Zwróć pieniądze przez Allegro Finanse. Nie unikniesz pewnie negatywa.
Jeśli doszło do zawarcia umowy z błędną ceną, sposobem przedsiębiorcy prowadzącego sklep internetowy na uniknięcie wydania towaru jest powołanie się na błąd w cenie w ofercie sklepu, na podstawie art. 84 k.c.
@e-kupiec_com_pl Została zawarta prawnie wiążąca umowa, powinieneś sfinalizować transakcję. Kupujący może otworzyć spór, może też sądownie domagać się wysyłki towaru.
Tylko sąd może ocenić, czy doszło do rażącej pomyłki w cenie i czy kupujący mógł to z łatwością zauważyć.
Napisałem od razu maila i sms z info. "Zwróć wpłatę" mogę zrobić?
@e-kupiec_com_pl Tak zwróć jak masz taką możliwość i wyślij maila z wyjaśnieniem.
@pinsplash Taa? Podaj jeszcze kilka innych artykułów działających na korzyść sprzedawców, bo tych działających na korzyść kupujących jakoś dziwnym trafem nie znasz i nigdy nie podajesz.
W tym wątku to sprzedawca prosi o pomoc i to jemu tutaj mamy pomóc i bardzo dobrze że ktoś potrafi szybko porzucić odpowiedni paragraf.
Zwrot -> Towar niedostępny 🙂
Jeśli zakup był dzisiaj, na zwrot wpłaty masz czas mniej więcej do północy, może do wpół do pierwszej, potem środki są blokowane do wypłaty i już nie zwrócisz tych konkretnych pieniędzy.
Na negatywa odpowiedz, operując konkretnymi kwotami (miało być 350, wyszło 35, popełniłem błąd i tak dalej) - normalnych kupujących to raczej nie zniechęci.
Zaproponuj może jakiś gratis, bo w końcu to Twój błąd. Myślę, że 10 procent ceny właściwej byłoby ok, coś jak znaleźne. Oczywiście nie musisz tego robić, ale byłoby fair.
Paint_Box - zarezerwuj sobie lot do Tybetu. Tam udaj się do mnichów i poproś o możliwość medytacji. To pozwoli Ci na bardziej świadome podchodzenie do udzielania informacji.