anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient kupił towar z dostawą SMART i chce wymienić towar (odzież) na inny rozmiar

spodniedamskie
#7 Wielbiciel#

Klient kupił towar z dostawą SMART i chce wymienić towar (odzież) na inny rozmiar, czy przy drugiej wysyłce przysługuje mi darmowa wysyłka, czy muszę sam zapłacić za dostawę.

Pozdrawiam

Grzegorz

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

pinsplash
#21 Demiurg#

@spodniedamskie Nie nie przysługuje. Niech klient zrobi zwrot bez podania przyczyny. Ty wystapisz o zwrot prowizji do allegro, a klient niech jeszcze raz kupi - tym razem własciwy rozmiar ( zakup ze smartem).

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@spodniedamskie Nie przysługuje, klient musi dopłacić za ponowną wysyłkę.

oznacz moderatorów