Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzin dobry,
bardzo proszę o rozwiązanie problemu. Klient twierdzi, że nie otrzymał przesyłki dostarczanej za pomocą allegro DHL. Nr przesyłki JJD000030187081000002565589
Będę wdzięczny za szybką odp. i rozwiązanie problemu.
@Cezar1120 szybko to się pchły łapie 😄
Skoro klient zgłasza brak paczki to składaj reklamację, jak dostaniesz potwierdzenie od przewoźnika że dostarczył to odrzuć reklamację 🙂
Sami "zachęcacie" do szybkiego rozwiązywania problemów z klientami etc. - także proszę o chwilę refleksji.
A teraz do rzeczy: kto jest dla nas stroną w przypadku przesyłek typu allegro DHL?
@Cezar1120 Ty masz umowę z klientem, oraz masz umowę na dostawy z allegro, co nie zmienia faktu że musisz złożyć reklamację, albo na podstawie upoważnienia przewoźnikowi lub bezpośrednio allegro 😄
Jeśli zmierzasz do tego to nie możesz wysłać klienta do allegro bo go nie obchodzi Twoja umowa z allegro na dostawy 😞
od kogo upoważnienie?
proszę o link do złożenia reklamacji allegro
Dziękuję za link.
Proszę jeszcze o odp.: od kogo upoważnienie?
Od Allegro to tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy
Masz umowę własną z dhl? Czy to smartem poszło?
Poszło smartem, pisałem już wcześniej.
Nie doczytał!
@Cezar1120 Kupującemu należy się towar w deklarowanym przez Ciebie czasie dostawy, załatw sprawę z przewoźnikiem i dogadaj się z kupującym, żeby nie otworzył dyskusji albo nie wystawił komentarza.
@LEW433 przecież dostał towar !!!! Klient twierdzi, że nie otrzymał przesyłki 🙂
Doprawdy, klient twierdzi że nie otrzymał!