anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie dostał przesyłki allegro DHL

Cezar1120
#7 Wielbiciel#

Dzin dobry,

bardzo proszę o rozwiązanie problemu. Klient twierdzi, że nie otrzymał przesyłki dostarczanej za pomocą allegro DHL. Nr przesyłki JJD000030187081000002565589

Będę wdzięczny za szybką odp. i rozwiązanie problemu.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kostas11
#21 Demiurg#

@Cezar1120 szybko to się pchły łapie 😄

Skoro klient zgłasza brak paczki to składaj reklamację, jak dostaniesz potwierdzenie od przewoźnika że dostarczył to odrzuć reklamację 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Cezar1120
#7 Wielbiciel#

Sami "zachęcacie" do szybkiego rozwiązywania problemów z klientami etc. - także proszę o chwilę refleksji.

A teraz do rzeczy: kto jest dla nas stroną w przypadku przesyłek typu allegro DHL?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Cezar1120 Ty masz umowę z klientem, oraz masz umowę na dostawy z allegro, co nie zmienia faktu że musisz złożyć reklamację, albo na podstawie upoważnienia przewoźnikowi lub bezpośrednio allegro 😄

Jeśli zmierzasz do tego to nie możesz wysłać klienta do allegro bo go nie obchodzi Twoja umowa z allegro na dostawy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Cezar1120
#7 Wielbiciel#

od kogo upoważnienie?

proszę o link do złożenia reklamacji allegro

oznacz moderatorów

Cezar1120
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za link.

Proszę jeszcze o odp.: od kogo upoważnienie?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Masz umowę własną z dhl? Czy to smartem poszło? 

oznacz moderatorów

Cezar1120
#7 Wielbiciel#

Poszło smartem, pisałem już wcześniej.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie doczytał!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Cezar1120 Kupującemu należy się towar w deklarowanym przez Ciebie czasie dostawy, załatw sprawę z przewoźnikiem i dogadaj się z kupującym, żeby nie otworzył dyskusji albo nie wystawił komentarza.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 przecież dostał towar !!!! Klient twierdzi, że nie otrzymał przesyłki 🙂

Przesyłka została pomyślnie doręczona

13. kwiecień 2023 21:18 Czas lokalny, ROTTERDAM
________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Doprawdy, klient twierdzi że nie otrzymał!

oznacz moderatorów