anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał paczki z paczkomatu inpost

Taksyfolina_pl
#8 Zapaleniec

Dzień dobry,

Klient nie odebrał paczki z paczkomatu inpost. Zapłacił za towar z góry przez kup teraz. Paczki nadajemy za pośrednictwem manager paczkomaty. Etykiety generowane są na podstawie integracji z allegro. Co do paczki przypomnieliśmy mu w drugim dniu, że paczka znajduje się w paczkomacie i prosimy o odbiór, powiedział, że nie jest w stanie odebrać z uwagi na wyjazd ale jest zainteresowany tym produktem. Finalnie paczka została zwrócona do nas. My jesteśmy w stanie wysłać do niego tą paczkę na nasz koszt ale obecnie status tej przesyłki w zakładce zamówienia jest : 

1.Oczekuje na nadanie 2025-07-28 i 2. W drodze 2025-07-29

Co mamy zrobić aby paczka miała potwierdzenie, że wyszła dokładnie z tego zamówienia. Czy zostaje tylko anulacja zamówienia, zwrot pieniędzy do Odbiorcy i prośba o ponowny zakup? Proszę o radę

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Taksyfolina_pl którego zamówienia dotyczy sprawa? Możesz nadać kolejną przesyłkę i przypisać ją do zamówienia. Jednak jeżeli było to zamówienia w ramach Smart! tylko pierwsza przesyłka będzie rozliczona zgodnie z cennikiem Smart! kolejne będą już płatne standardowo. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Taksyfolina_pl
#8 Zapaleniec

To nie była przesyłka smart

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Taksyfolina_pl podaj proszę numer zamówienia

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Taksyfolina_pl
#8 Zapaleniec

c72aa900-6bc0-11f0-8a72-39a969809d7d

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

@Taksyfolina_pl  nie możesz anulować zamówienia, skoro masz towar i go wysłałaś. Towar jest klienta i tylko klient może zdecydować co z nim zrobić. Żeby oddać mu pieniądze musisz mieć od klienta decyzję o odstąpieniu od umowy.
Jak oddasz pieniądze bez info od klienta o odstąpieniu od umowy (zwrocie towaru) możesz mieć problemy z Urzędem Skarbowym.

oznacz moderatorów

Taksyfolina_pl
#8 Zapaleniec

Tak, to był skrót myślowy. Oczywiście, że po odstąpieniu od umowy.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Taksyfolina_pl widzę, że przesyłka zwrotna powinna już do Ciebie dotrzeć. Żeby wygenerować kolejną paczkę dla tego zamówienia przejdź do menagera paczek InPost, następnie 
przejdź do zakładki "Import Allegro InPost". Zmień typ pokazywanych przesyłek z "niewygenerowane" (domyślne) na "wygenerowane". Wtedy pokażą Ci się wszystkie wygenerowane przesyłki.
Zaznacz kupującego i postępuj jak przy generowaniu pierwszego listu, czyli "przygotuj" i "opłać".

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Taksyfolina_pl
#8 Zapaleniec

Dziękuję za pomoc, wszystko powiodło się! Pozdrawiam!

oznacz moderatorów