anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z wypłatą środków

perlmarc1306
#1 Nowicjusz

perlmarc1306_0-1754564353204.png

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@perlmarc1306 widzę, że aktywacja rachunku do wypłat jest jeszcze w statusie weryfikacji. Poprosiłam o sprawdzenie Twojego przypadku przez dział techniczny. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

perlmarc1306
#1 Nowicjusz

DOBRZE. CZEKAM

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@perlmarc1306 wymagana jest tutaj ponowna weryfikacja. Przejdź proszę do ustawień wypłat, następnie do PayU i zleć przelew weryfikacyjny. Po 3 dniach, weryfikacja powinna być zakończona. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów