Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient nie odebrał paczki z paczkomatu inpost. Zapłacił za towar z góry przez kup teraz. Paczki nadajemy za pośrednictwem manager paczkomaty. Etykiety generowane są na podstawie integracji z allegro. Co do paczki przypomnieliśmy mu w drugim dniu, że paczka znajduje się w paczkomacie i prosimy o odbiór, powiedział, że nie jest w stanie odebrać z uwagi na wyjazd ale jest zainteresowany tym produktem. Finalnie paczka została zwrócona do nas. My jesteśmy w stanie wysłać do niego tą paczkę na nasz koszt ale obecnie status tej przesyłki w zakładce zamówienia jest :
1.Oczekuje na nadanie 2025-07-28 i 2. W drodze 2025-07-29
Co mamy zrobić aby paczka miała potwierdzenie, że wyszła dokładnie z tego zamówienia. Czy zostaje tylko anulacja zamówienia, zwrot pieniędzy do Odbiorcy i prośba o ponowny zakup? Proszę o radę
@Taksyfolina_pl którego zamówienia dotyczy sprawa? Możesz nadać kolejną przesyłkę i przypisać ją do zamówienia. Jednak jeżeli było to zamówienia w ramach Smart! tylko pierwsza przesyłka będzie rozliczona zgodnie z cennikiem Smart! kolejne będą już płatne standardowo.
To nie była przesyłka smart
@Taksyfolina_pl podaj proszę numer zamówienia
c72aa900-6bc0-11f0-8a72-39a969809d7d
@Taksyfolina_pl nie możesz anulować zamówienia, skoro masz towar i go wysłałaś. Towar jest klienta i tylko klient może zdecydować co z nim zrobić. Żeby oddać mu pieniądze musisz mieć od klienta decyzję o odstąpieniu od umowy.
Jak oddasz pieniądze bez info od klienta o odstąpieniu od umowy (zwrocie towaru) możesz mieć problemy z Urzędem Skarbowym.
Tak, to był skrót myślowy. Oczywiście, że po odstąpieniu od umowy.
@Taksyfolina_pl widzę, że przesyłka zwrotna powinna już do Ciebie dotrzeć. Żeby wygenerować kolejną paczkę dla tego zamówienia przejdź do menagera paczek InPost, następnie
przejdź do zakładki "Import Allegro InPost". Zmień typ pokazywanych przesyłek z "niewygenerowane" (domyślne) na "wygenerowane". Wtedy pokażą Ci się wszystkie wygenerowane przesyłki.
Zaznacz kupującego i postępuj jak przy generowaniu pierwszego listu, czyli "przygotuj" i "opłać".
Dziękuję za pomoc, wszystko powiodło się! Pozdrawiam!