Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odebrał paczki z punktu DPD pick up. Od samego początku jest z nim ciężki kontakt. Zakup był bez smarta, kwota przesyłki 10.99. Paczka przeleżała tydzień w żabce. Dzwoniłam do klienta ale nie odbierał. W końcu paczka wróciła i zero odzewu. Czy w takiej sytuacji, jeżeli klient nie odp mi na wiadomość mam obowiazek zwrócić mu koszt po odjęciu przesyłki zwrotnej? Wg regulaminu jak dobrze rozumiem koszt zwrotu dpd do nadawcy to 13.99. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jeżeli klient będzie chciał ponownej wysyłki to mogę ponownie nadać paczkę w allegro i jaki jest tego koszt?
@EfektArt jak nie odstąpi od zakupu to nic nie zwracaj. Jak odstąpi to musisz oddać wartość towaru i najtańsza opcje dostawy w ofercie. W tym przypadku od zwracanej sumy możesz potrącić koszt jaki poniosłeś na paczkę zwrotną. Jak chcesz klient będzie chciał ponownie wysłać zapłacisz normalną cenę bez smart.
Jeżeli kupujący nie odstąpił od umowy zakupu to towar nadal należy do niego, poczekaj chwile-może się odezwie. Koszt powrotu oraz koszt ponownej wysyłki to koszt kupującego.