anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał przesyłki, której nie obejmuje zwrot.

TOTAL4YOU
#7 Wielbiciel#

Mam w swojej ofercie produkty, które nie podlegają zwrotowi- Towar nietrwały.  I teraz pytanie. Co w przypadku, kiedy Konsument nie odbierze swojej przesyłki i dostaję jej zwrot od przewoźnika?  Podkreślam jest to Towar, który w warunkach zwrotów jak i w opisie oferty ma zaznaczone, że nie podlega zwrotowi. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

kostas11
#21 Demiurg#

@TOTAL4YOU jeśli jest nietrwały, krótka data ważności itp. to jak wróci poprosisz o kasę na ponowną wysyłkę, bo odstąpić nie może itp. ale najpierw sprawdź i dopytaj czy to oby nie wina przewoźnika?

________
Κώστας
oznacz moderatorów