anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał przesyłki z paczkomatu, co dalej?

MaleWspomnienia
#8 Zapaleniec#

Witam,

 

Klient nie odebrał paczki z paczkomatu.

U mnie ciągle widniej jako umieszczona w paczkomacie i do odebrania, ale kllient mówi że już dostał ino, że już minał termin.

Przesyłka w paczkomacie jest od 13.10.

 

Co będzie dalej?

Czy paczka wróci?

gdzie wróci?

kto ma anulować zakup?

Jak zostaną zwrócone koszty klientowi.

Czy za przesyłke tez dostanie zwrot?

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Nie odebrał i wróci do Ciebie, teraz kupujący musi odstąpić od umowy zakupu i Ty mus musisz wówczas zwrócić środki. Paczkomat to zwrot darmowy, a oddajesz mu całość.

oznacz moderatorów

ares_
#13 Ambasador#

@MaleWspomnienia 

Przede wszystkim zapytaj klienta czego on chce. Jeżeli paczka nadal jest w paczkomacie a klient chce ją odebrać to trzeba się skontaktować z InPostem i może jeszcze uda się ją odebrać.

Klient może również poprosić o ponowną wysyłkę za którą będzie musiał zapłacić. 

oznacz moderatorów