Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,klient nie odebrał towaru za pobraniem bo stwierdził ze jest uszkodzony i prosi mnie o 2 wysyłkę ,co robić żeby allegro zwróciło prowizję i kto ponosi koszty transportu,jeżeli klient nie spisał protokołu szkody gdyz nie przyjął przesyłki
z góry dziękuje za odp
Zwrot prowizji na Allegro; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Na Allegro Lokalnie o zwrot opłat możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Trudno wymagać od kupującego aby ponosił koszt wysyłki, jeśli odmówił przyjęcia uszkodzonego towaru. Spisywanie protokołu szkody nie jest obowiązkowe.
@G-PLAST jak nie przyjął bo uszkodzona to Ty przy odbiorze spisz protokół i reklamacja 🙂
Zwrot prowizji podał wyżej xyz96