anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient nie odebrał towaru bo był uszkodzony

G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Witam,klient nie odebrał towaru za pobraniem bo stwierdził ze jest uszkodzony i prosi mnie o 2 wysyłkę ,co robić żeby allegro zwróciło prowizję i kto ponosi koszty transportu,jeżeli klient nie spisał protokołu szkody gdyz nie przyjął przesyłki

z góry dziękuje za odp

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Zwrot prowizji na Allegro; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...

Na Allegro Lokalnie o zwrot opłat możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

Trudno wymagać od kupującego aby ponosił koszt wysyłki, jeśli odmówił przyjęcia uszkodzonego towaru. Spisywanie protokołu szkody nie jest obowiązkowe.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@G-PLAST  jak nie przyjął bo uszkodzona to Ty przy odbiorze spisz protokół i reklamacja 🙂 

Zwrot prowizji podał wyżej xyz96

________
Κώστας
oznacz moderatorów