anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie opłacił i nie odebrał zamówienia w opcji Inpost pobranie, zwrot wrócił do nas.

DeoKrakow
#9 Pomysłodawca#

Czy w takiej sytuacji możemy uzyskać zwrot za wygenerowane etykiety?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Za etykietę z pewnością nie dostaniesz zwrotu. Nie udostępniaj tej metody jak nie musisz pobrań i odbioru osobistego.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DeoKrakow, możesz egzekwować od kupującego naprawienie szkody (niewykonanie umowy). To argument do obciążenia go poniesionymi przez Ciebie kosztami. Mówi o tym artykuł 471 Kodeksu Cywilnego (o ile wina za brak odbioru jest po stronie kupującego). Jeśli kupujący odstąpił po wysyłce towaru i jej nie odebrał, koszt zwrotu nadal jest po jego stronie. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów